Pe parcursul ultimilor ani, necesităţile tehnice şi de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creştere din cauza evoluţiei tehnologice şi necesităţii implementării unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituţiilor reprezintă noul concept al administraţiilor publicce centrale şi locale, iar instituţiile autorizate să păst...
Pe parcursul ultimilor ani, necesităţile tehnice şi de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creştere din cauza evoluţiei tehnologice şi necesităţii implementării unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituţiilor reprezintă noul concept al administraţiilor publicce centrale şi locale, iar instituţiile autorizate să păstreze un serviciu public sunt obligate să folosească cu precădere mijloacele electronice pentru comunicarea cu beneficiarii serviciilor publice. Astfel, în perspectiva transformărilor digitale a societăţii şi economiei europene, depunerea înscrisurilor/documentaşiilor exclusiv în format electronic se va implementa în beneficiul tuturor celor implicaţi. Aceasta a fost generată de creşterea competenţelor digitale şi asigurarea unei utilizări pe scară largă a tehnologiilor digitale în întreaga economie şi societate. Având în vedere cele relatate anterior, prezenta procedură de atribuire are ca obiect încheierea unor acorduri cadru de furnizare Echipamente informatice şi licenţe (Lot 1 - "Staţie de lucru portabilă 2 în 1", Lot 2 - "Server", Lot 3 - "Storage", Lot 4 - ,,Pachet Office") pentru eficientizarea serviciilor la nivelul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare: În a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 18
Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurareATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcţie de fondurile disponibile.
Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcţie de fondurile disponibile