Feedback
I.D.: 104592933

Echipamente individuale de protecţie

Data publicarii
24.10.24
Coduri CPV
18130000-9 18114000-1 33141420-0 18830000-6 18143000-3 18141000-9 18140000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.11.24
Pretul estimativ:
670.626,00 RON - 670.626,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini Echipament individual de protectie-semnat.docx
  2. Formular de oferta financiara lot 2-semnat.docx
  3. Formular de oferta financiara lot 4-semnat.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de echipament individual de protecţie pentru echiparea personalului cu echipamente individuale de protectie, uniforme pentru personalul de pază şi securitate şi pentru personalul situaţiilor de urgenţă din BNR, precum şi cu materialele igienico-sanitare corespunzatoare riscurilor de muncă ce apar în îndeplinirea sarcinii de muncă, precum şi a pericolelor de accidentare sau îmbolnăvire profesională, specific meseri...
Achiziţie de echipament individual de protecţie pentru echiparea personalului cu echipamente individuale de protectie, uniforme pentru personalul de pază şi securitate şi pentru personalul situaţiilor de urgenţă din BNR, precum şi cu materialele igienico-sanitare corespunzatoare riscurilor de muncă ce apar în îndeplinirea sarcinii de muncă, precum şi a pericolelor de accidentare sau îmbolnăvire profesională, specific meseriilor si locurilor de munca, in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si europene specifice domeniului securitatii şi sănătaţii în muncă, transpusă pn normativul de acordare a echipamentului individual de protecţie, denumite pe scurt EIP, cu prevederile cuprinse în legislaţia naţională cu privire la portul uniformei de către personalul care asigură paza şi securitatea BNR, denumite pe scurt Uniforme, precum şi cu prevederile naţionale cu privire la asigurarea materialelor igienico-sanitare de către angajator Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare , o singura data, in a 10 a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor potrivit dispozitiilor art .160 si art.161 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise de operatorii economici interesati prin intermediul SEAP, pana la data limita stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu