Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în secția de
terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”, finanțat prin PNRR, împărțit
în 10 loturi Valoarea estimativă a contractului este 11.633.054,74 lei fără TVA, împartită astfel:lotul 1 - în valoare de
1.853.686,98 lei fără TVA;lotul 2 - î...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în secția de
terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”, finanțat prin PNRR, împărțit
în 10 loturi Valoarea estimativă a contractului este 11.633.054,74 lei fără TVA, împartită astfel:lotul 1 - în valoare de
1.853.686,98 lei fără TVA;lotul 2 - în valoare de 2.617.608,79 lei fără TVA;lotul 3 - în valoare de 1.834.285,31 lei fără
TVA;lotul 4 - în valoare de 1.658.166,02 lei fără TVA; lotul 5 – în valoare de 422.155,35 lei fără TVA; lotul 6 - în valoare
de 749.157,56 lei fără TVA;lotul 7 - în valoare de 28.535,00 lei fără TVA;lotul 8 - în valoare de 51.082,89 lei fără TVA;lotul
9 - în valoare de 645.048,48 lei fără TVA;lotul 10 - în valoare de 1.773.328,36 lei fără TVA.Procedura de atribuire a contractului
de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. În cazul
în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii
Raportului procedurii și soluționare definitivă a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în
condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din
Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează
clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită,
procedura de atribuire este anulată. Ofertanții la procedură își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea
ofertei, la simpla solicitare a Autorității Cont, daca AC se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive. Numarul de
zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile. In masura in
care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date,
respectiv de 16 zile, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor
suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr.
98/2016.