Feedback
I.D.: 94726448

Echipamente în cadrul proiectului ”Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”

Data publicarii
18.03.24 Exista 59.214 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000 33190000 33157800 38421110 33182100 33195110 39711130 38436310 39713100 33122000 30213100 39516000 39112000 34150000
Termenul limita pentru depunere:
24.04.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”, finanțat prin PNRR, împărțit în 10 loturi Valoarea estimativă a contractului este 11.633.054,74 lei fără TVA, împartită astfel:lotul 1 - în valoare de 1.853.686,98 lei fără TVA;lotul 2 - î...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”, finanțat prin PNRR, împărțit în 10 loturi Valoarea estimativă a contractului este 11.633.054,74 lei fără TVA, împartită astfel:lotul 1 - în valoare de 1.853.686,98 lei fără TVA;lotul 2 - în valoare de 2.617.608,79 lei fără TVA;lotul 3 - în valoare de 1.834.285,31 lei fără TVA;lotul 4 - în valoare de 1.658.166,02 lei fără TVA; lotul 5 – în valoare de 422.155,35 lei fără TVA; lotul 6 - în valoare de 749.157,56 lei fără TVA;lotul 7 - în valoare de 28.535,00 lei fără TVA;lotul 8 - în valoare de 51.082,89 lei fără TVA;lotul 9 - în valoare de 645.048,48 lei fără TVA;lotul 10 - în valoare de 1.773.328,36 lei fără TVA.Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii Raportului procedurii și soluționare definitivă a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanții la procedură își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorității Cont, daca AC se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 16 zile, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente în cadrul proiectului ”Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în secţia de terapie intensivă pentru nou- născuţii din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 24.04.24
Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului „Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului „Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului "Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.01.24
Echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în infrastructura Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu în domeniul oncologiei" 07.08.24
Echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu în domeniul oncologiei” 07.08.24
Echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu în domeniul oncologiei” 07.08.24
Execuţie lucrări şi echipare medicală pentru proiectul "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 18.01.23
Execuție lucrări și echipare medicală pentru proiectul „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”