Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea şi instalarea de echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în infrastructura publică a laboratorului de anatomie patologică din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu", finanţat prin Programul Sănătate 2021 – 2027.
Valoarea estimată a contractului este de 19.633.897,86 lei fără TVA, din care:
lotul 1 (SPECT CT) în valoare de 5.854.000,00 lei fără TVA: 1 bucat...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea şi instalarea de echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în infrastructura publică a laboratorului de anatomie patologică din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu", finanţat prin Programul Sănătate 2021 – 2027.
Valoarea estimată a contractului este de 19.633.897,86 lei fără TVA, din care:
lotul 1 (SPECT CT) în valoare de 5.854.000,00 lei fără TVA: 1 bucata
lotul 2 (Sistem robotizat de compunere pentru preparate sterile de medicamente citostatice) în valoare de 4.181.428,56 lei fără TVA: 1 bucata
lotul 3 (CT 320 sectiuni) în valoare de 8.210.235,00 lei fără TVA: 1 bucata
lotul 4 (Ecografe: Ecograf fix cu elastograf şi Ecograf mobil doppler color) în valoare de = 1.388.234,30 lei fără TVA: 1+ 1 bucati
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii Raportului procedurii şi soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorităţii Cont, daca AC se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 16 zile, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.