Feedback
I.D.: 36789437

Echipamente echipa de management de proiect - achizitie echipamente IT necesare echipei de proiect ” în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 - Lot 1: Notebook - 1 buc., Computer de birou-Desktop -valoare estimată: 2 buc., Licente de utilizare aplicatii de birou Office - 2 buc.

Data publicarii
25.06.19 Exista 167.978 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
12.08.19
Pretul estimativ:
14.550,00 RON - 14.550,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1012472.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de echipamente IT & C şi software pentru echipa de management de proiec în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru îndeplinirea activităţilor specifice în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 -Lot 1: 1 buc. Notebook - valoare estimată: 4000 lei fara TVA , 2 buc. Computer de birou-Desktop -valoare estimată: 3750 lei/buc ...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de echipamente IT & C şi software pentru echipa de management de proiec în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru îndeplinirea activităţilor specifice în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 -Lot 1: 1 buc. Notebook - valoare estimată: 4000 lei fara TVA , 2 buc. Computer de birou-Desktop -valoare estimată: 3750 lei/buc fara TVA, 2buc. Licente de utilizare aplicatii de birou Office - valoare estimată: 1.525 lei/buc fara TVA Cerinţele tehnice solicitate prin Caietul de sarcini sunt cerinţe minimale. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente echipa de management de proiect - achizitie echipamente IT necesare echipei de proiect ” în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 - Lot 1: Notebook - 1 buc., Computer de birou-Desktop -valoare estimată: 2 buc., Licente de utilizare aplicatii de birou Office - 2 buc.  
Echipamente echipa de management de proiect - achizitie echipamente IT necesare echipei de proiect (calculatoare ,notebook, multifunctionala)” în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286  
Echipamente echipa de management de proiect - achizitie echipamente IT necesare echipei de proiect (calculatoare ,notebook, multifunctionala)” în cadrul proiectului ”eCetatean@Sighisoara2021”,cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 28.05.19
"Retrodigitalizarea documentelor din arhivă " in cadrul proiectului "eCetatean@Sighisoara2021" cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286/ cod proiect 126286 30.12.19
Servicii de audit financiar pentru proiectul "eCetatean@Sighisoara2021" cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286/ cod proiect 126286 21.05.20
"Retrodigitalizarea documentelor din arhivă " in cadrul proiectului "eCetatean@Sighisoara2021" cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286/ cod proiect 126286  
Servicii de audit tehnic (IT) pentru proiectul "eCetatean@Sighisoara2021" cod Sipoca 513/ cod MySmis 126286 22.05.20
Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne (Sistem informatic integrat ce presupune: ( a)Livrare, instalare şi configurare infrastructură hardware şi software necesar realizării sistemului informatic integrat , inclusiv punerea în funcţiune şi testarea; b) Servicii de realizare şi implementare Portal de Servicii Online pentru cetăţeni, inclusiv mentenanta ; c) Servicii de realizare şi implementare Extindere sistem informatic de management de documente, inclusiv mentenanta ) 02.09.19
„Retrodigitalizarea documentelor din arhivă” în cadrul proiectului „eCetatean@Sighisoara2021” cod Sipoca 513/cod MySmis 126286/cod proiect 126286  
„Retrodigitalizarea documentelor din arhivă” în cadrul proiectului „eCetatean@Sighisoara2021” cod Sipoca 513/cod MySmis 126286/cod proiect 126286 30.12.19