Descrierea achizitiei publice
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea unui număr de 143 tablete pentru uz şcolar, cu abonamente lunare de acces la internet pe o perioadă de 24 de luni, 9 laptop-uri 9 camere web ,9 table interactive cu specificatiile minime din caietul de sarcini în vederea asigurăr...
Descrierea achizitiei publice
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea unui număr de 143 tablete pentru uz şcolar, cu abonamente lunare de acces la internet pe o perioadă de 24 de luni, 9 laptop-uri 9 camere web ,9 table interactive cu specificatiile minime din caietul de sarcini în vederea asigurării accesului echitabil şi nediscriminatoriu la o educaţie de calitate a tuturor elevilor din comuna Gratia şi desfăşurării optime a activităţilor didactice în mediul on-line, în actualul context socio- educaţional. Măsura este reglementată de Ordonanţa de Urgenţă nr. 144 din 24.08.2020, în cadrul căreia este prevăzută inclusiv eligibilitatea cheltuielilor aferente achiziţiei de tablete pentru uz şcolar, cu abonamente lunare de acces la internet al acestora, pentru o perioadă de minimum 24 de luni, şi posibilitatea de rambursare a acestora din fondurile externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, axa prioritară 2 - Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor - TIC, pentru o economie digitală competitivă, prioritatea de investiţii 2c. - Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e- incluziune, e-cultură, e-sănătate, acţiunea 2.3.3, secţiunea e-educaţie, gestionat de Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de management.
Fiecare tabletă pentru uz şcolar si fiecare laptop vor fi însoţite de un abonament lunar de date mobile, pentru conectarea la internet, pe o perioadă de 24 de luni. Tabletele pentru uz şcolar,laptop-urile camerele web si tablele interactive , care fac obiectul contractului de achiziţie trebuie să respecte specificaţiile tehnice minime menţionate în caietul de sarcini, care corespund cerinţelor tehnice minimale stabilite de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, cuprinse în Ghidul solicitantului – condiţii specifice de accesare a fondurilor extrene nerambursabile prin programul de finanţare anterior menţionat,.
Transportul tabletelor pentru uz şcolar care fac obiectul contractului de achiziţie, costurile asociate acestuia (încărcare, descărcare şi asigurarea echipamentelor împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului) şi punerea în funcţiune a acestora, prin instalarea suitei de aplicaţii Office (Word, Excel, PowerPoint-citire şi scriere) şi PDF-citire, se vor realiza prin grija şi pe cheltuiala furnizorului, cu personal de specialitate / autorizat, cu respectarea legislaţiei, normativelor şi standardele specifice, aplicabile, aflate în vigoare. Tabletele pentru uz şcolar vor fi noi şi vor fi livrate la sediul autorităţii contractante cu SIM-uri de date
mobile, huse de protecţie, încărcătoare, cabluri şi orice alte accesorii necesare funcţionării, fiind însoţite de următoarele documente: factură fiscală, certificate de garanţie şi ghiduri ale utilizatorului / manuale de operare în limba română. Termenul de livrare şi punere în funcţiune a tabletelor este de maximum 15 zile de la semnarea contractului de achiziţie. Transferul de proprietate şi responsabilitate a tabletelor pentru uz şcolar către autoritatea contractantă se va face odată cu recepţia acestora, care va fi consemnată de către comisia de recepţie în cadrul unui proces-verbal de predare-primire (recepţie), în termen de maxim 5 zile de la livrarea şi punerea în funcţiune a acestora de către furnizor, la sediul autorităţii contractante. Abonamentele lunare de acces la internet (trafic de date mobile) se vor activa de către furnizor la solicitarea autorităţii contractante, odată cu recepţia tabletelor pentru uz şcolar şi vor râmâne active pe o perioadă de 24 de luni.
Perioada de garanţie a produselor , care fac obiectul contractului de achiziţie este de minim 24 luni, începând de la data recepţiei acestora, perioadă în care furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, operaţiunile de mentenanţă corectivă, în condiţiile şi termenele prevăzute în caietul de sarcini. Perioada de garanţie se va prelungi automat cu durata de nefuncţionare a acestora, din cauza eventualelor defecţiuni apărute.