1. Lotul 1 Sistem de informare şi monitorizare a activităţii de triaj şi de asistenţă medicală de urgenţă (1 buc.),
Se va furniza: Sistem de informare şi monitorizare a activităţii de triaj şi de asistenţă medicală de urgenţă (1 buc.)
Parametri tehnici şi funcţionali:
Sistemul să reprezinte o soluţie software care:
Să permită eliberarea unui număr de identificare unic cu cod de bare pentru fiecare pacient ca...
1. Lotul 1 Sistem de informare şi monitorizare a activităţii de triaj şi de asistenţă medicală de urgenţă (1 buc.),
Se va furniza: Sistem de informare şi monitorizare a activităţii de triaj şi de asistenţă medicală de urgenţă (1 buc.)
Parametri tehnici şi funcţionali:
Sistemul să reprezinte o soluţie software care:
Să permită eliberarea unui număr de identificare unic cu cod de bare pentru fiecare pacient care se prezintă în UPU
Să permită afişarea timpilor medii de aşteptare pentru fiecare pacient, pe ecranele din sala de aşteptare UPU
Să permită afişarea timpului mediu de aşteptare până la preluarea pentru primul consult, pentru fiecare pacient
Să permită afişarea unor liste cu documente necesare pentru pacienţi, filmuleţe de prezentare
Să permită citirea codului de bare pentru:
- Momentul prezentării în UPU,
- Efectuarea investigaţiilor şi a procedurilor necesare,
- Momentul finalizării staţionării în UPU.
Să permită afişarea timpului mediu de aşteptare până la soluţionarea finală a investigaţiilor, proceduri etc, pentru a putea fi urmărite de către aparţinătorii aflaţi în sala de aşteptare.
Specificaţii tehnice:
Un sistem ALL IN ONE- AIO: IntelCore, procesor 2.0 GHz, IntelHD Graphics, DDR4, Bluetooth 4.0, Wired Keyboard + Mouse, Microphone/ Headphone, Combo Jack, USB, HDMI Out, Windows 10 Professional.
Ecran profesional de min 49", rezoluţie 1920 x 1080, difuzor integrat, inputuri (DVI, HDMI, audio şi USB), outputuri (audio şi DP). Cu sistem de fixare pe perete
Cititoare de cod de bare
Imprimantă cod de bare.
În cadrul contractului care se va încheia furnizorul va asigura şi lucrările aferente pentru eventuale intervenţii asupra locului unde va fi amplasat echipamentul, transportul produsului la adresa Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Clinic Judeţean Pius Brînzeu Timişoara, B-dul Liviu Rebreanu nr. 156, mun. Timişoara, descărcarea, montajul, punerea în funcţiune şi instruirea personalului.
Operatorul economic care va furniza produsul va asigura instruirea pentru întreg personalul medical şi tehnic ce va utiliza echipamentul. Va pune la dispoziţia Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Pius Brânzeu" Timişoara două manuale de utilizare în limba română în format imprimat şi electronic..
2. Lotul 2 Echipament de acces control, pontaj şi supraveghere video a spaţiilor (1 buc.),
Se va furniza: Echipament de acces control, pontaj şi supraveghere video a spaţiilor (1 buc.)
Parametri tehnici şi funcţionali:
Să permită supravegherea video a:
- Zona destinată triajului şi a sălii de aşteptare
- Accesul în UPU
- Accesul în spaţiile administrative
- Spaţiul destinat activităţii de formare profesională
Să permită vizualizarea în timp real.
Să permită înregistrarea imaginilor pentru cel puţin 3 zile.
Să permită accesul controlat, pe bază de cartelă, diferenţiat pe categorii de utilizator, în spaţiile UPU:
- Accesul în zona spaţiilor administrative a UPU
- Birou Medic Şef
- Sala de curs
- Registratură.
În cadrul contractului care se va încheia furnizorul va asigura şi lucrările aferente pentru eventuale intervenţii asupra locului unde vor fi amplasate echipamentele, transportul produselor la adresa Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Clinic Judeţean Pius Brînzeu Timişoara, B-dul Liviu Rebreanu nr. 156, mun. Timişoara, descărcarea, montajul, punerea în funcţiune şi instruirea personalului.
Operatorul economic care va furniza produsele va asigura instruirea pentru întreg personalul medical şi tehnic ce va utiliza echipamentele. Va pune la dispoziţia Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Pius Brânzeu" Timişoara două manuale de utilizare în limba română în format imprimat şi electronic..