Obiectul contractului îl reprezintă achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor echipamente de scanare securitate pasageri şi bagaje, prin care sunt exprimate intenţiile investiţionale şi nevoile funcţionale ale Entităţii contractante
Aeroportul Transilvania Târgu Mureş la data de 18.01.2022 a semnat contractual de finanţare nr 133/18.01.2022 cu privire la Modernizarea Aeroportului "Transilvania" Târgu Mureş ...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor echipamente de scanare securitate pasageri şi bagaje, prin care sunt exprimate intenţiile investiţionale şi nevoile funcţionale ale Entităţii contractante
Aeroportul Transilvania Târgu Mureş la data de 18.01.2022 a semnat contractual de finanţare nr 133/18.01.2022 cu privire la Modernizarea Aeroportului "Transilvania" Târgu Mureş cu includerea obiectivelor din Master Planul General de Transport, cod proiect 148339, care curpinde două obiecte:
- Extindere platformă parcare aeronave
- Extindere terminal de pasageri
Pentru ca obiectivul nr 2 din cererea de finanţare (terminalul de pasageri) să fie util scopului propus, în conformitate cu Regulamentul CE nr. 800 din 2008, Regulamentul UE nr. 1998 din 2015 şi Programul Naţional de Securitate Aeronautică, este necesară achiziţionarea unor echipamente de control de securitate pentru toate fluxurile definite în noul terminal, în terminalul existent urmând a se utiliza echipamentele achiziţionate în anul 2021.
Valoarea estimată a contractului sectorial este de 19.092.172,00 lei fără TVA, conform Cap.4- Cheltuieli pentru investiţia de bază, subcap. 4,1,1 Terminal pasageri, şi cap. 4,3,10-Echipamente de scanare securitate pasageri şi bagaje din cadrul devizului întocmit în cadrul Studiului de fezabilitate, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 200/22.12.2020, ulterior prin Hotărârea 122/29.07.2021 privind aprobarea unor demersuri pentru realizarea din fonduri europene a proiectului "Modernizarea Aeroportului "Transilvania“ Târgu Mureş, cu includerea obiectivelor din Master Planul General de Transport".
Prin Referatul de necesitate şi oportunitate nr.143/UIP133/24.06.2022 s-a aprobat demararea procedurii de achiziţie sectorială având ca obiect achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor echipamente de scanare securitate pasageri şi bagaje din cadrul proiectului "Modernizarea Aeroportului "Transilvania" Târgu Mureş cu includerea obiectivelor din Master Planul general de Transport, cod proiect 148339.
Livrarea echipamentelor va fi realizată în termen de maxim 180 de zile de la data emiterii comenzii pentru furnizarea echipamentelor.
Valabilitatea contractului de furnizare începe de la data insuşirii şi semnării acestuia de către părţi şi până la expirarea perioadei de garanţie de minim 60 de luni de la data punerii în funcţiune a echipamentelor furnizate.
Proiectul este finanţat din fonduri europene (85%), bugetul de stat (13%) şi cofinantarea beneficiarului (2%), prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
Conform contractului de finanţare nr 133/18.01.2022, valoarea estimată a contractului sectorial având ca obiect achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor echipamente de scanare securitate pasageri şi bagaje este de 19.092.172,00 lei fără TVA
*Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 19 zile.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, stabilit în în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.