4. BOTOSI,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum ...
4. BOTOSI,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini.Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini.La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici.Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 9,100.00 lei.
5. BONETE/CAPELINE,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini.Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini.La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici.Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 6,500.00 lei.
2. HALAT VIZITATOR,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini.Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini.La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici.Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 350,000.00 lei.
3. HALAT CHIRURGICAL,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesarE bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini.Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini.La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici.Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 280,000.00 lei.
1. COMBINEZON PROTECTIE,
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Echipamente de protectie - in vederea asigurarii protectiei personalului de specialitate impotriva patrunderilor agentilor biologici inalt patogeni si substante chimice, decontaminante necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeţean de Urgenţă Tulcea.Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini.Cantitatile minime contract subsecvent precum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini.La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici.Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 800,000.00 lei.