Autoritatea contractanta organizatoare Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii în calitate de unitate de achiziţii centralizata, va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot pentru o perioada de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici, iar atribuirea contractelor subsecvente se va face /derula de catre unitatile penitenciare beneficiare (autoritatile contractante beneficiare) din cadrul Administratiei Nationale a Pe...
Autoritatea contractanta organizatoare Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii în calitate de unitate de achiziţii centralizata, va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot pentru o perioada de 12 luni, cu maxim 5 operatori economici, iar atribuirea contractelor subsecvente se va face /derula de catre unitatile penitenciare beneficiare (autoritatile contractante beneficiare) din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor, conform anexei 2 atasate caietului de sarcini, PARTIAL CU RELUAREA COMPETITIEI.
Primul contract subsecvent se va semna făra reluarea competitiei având in vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Lg 98/2016 cu ofertantul castigator clasat primul dintre cei 5 semnatari ai acordului-cadru dupa conditiile stabilite in documentatia de atribuire.
Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competiţiei de catre fiecare autoritate contractanta beneficiara.
- Pentru produsele aferente loturilor 1, 2, 4, 7, 9, 10, 11, 12 elementul care face obiectul reluării competiţiei este Preţul.
- Pentru produsele aferente loturilor 3,5,8 elementele care fac obiectul reluării competiţiei sunt Preţul şi Termenul de livrare .
- Pentru produsul aferent lotului 6 elementele care fac obiectul reluării competiţiei sunt Preţul şi Densitatea materialului.
Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului economic căruia îi va fi atribuit contractul subscvent: pentru loturile 1, 2, 4, 7, 9, 10, 11, 12. este "preţul cel mai scăzut", în baza prevederilort art. 187, alin. (3), lit. a) şi alin. (3^1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, iar pentru loturile 3, 5, 6, 8 este "cel mai bun raport calitate-preţ" în conformitate cu art. 187, alin. (3), lit. c) din acelaşi act normativ.
Reluarea competiţiei se va realiza in conformitate cu art.119 din Lg 98/2016 şi art.110 din HG nr.395/2016.
În cazurile prevăzute la art. 118 alin. (1) lit. c), atunci cand autoritatea ctr. beneficiară reia competiţia pe baza aceloraşi termeni şi condiţii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru, detaliate acolo unde este necesar şi completate dacă este cazul cu alţi termeni şi condiţii prevăzute în documentaţia de atribuire elaborată în cadrul procedurii de atribuire şi cu respectarea următoarelor reguli procedurale: a) pentru fiecare ctr subs care urmează a fi atribuit (cu exceptia primului), autoritatea contractantă beneficiară consultă în scris op ec semnatari ai acordului-cadru respectiv care sunt capabili să execute contractul;b) autorit beneficiară stabileşte o perioadă suficientă pentru depunerea ofertelor pentru atribuirea contractului, ţinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului şi timpul necesar pentru transmiterea ofertelor; c) ofertele se depun în scris, iar acestea nu vor fi deschise până la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractantă beneficiară. d) Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare să modifice elementul care face obiectul reluării competiţiei numai în sensul îmbunătăţirii acestuia şi fără să afecteze celelalte elementele/condiţiile stabilite. e) in situatia in care nu se obtine nicio imbunatatire a elementelor/conditiilor care fac obiectul reluarii competitiei, devin aplicabile prevederile art. 110 alin. (7) din Anexa la H.G. nr. 395/2016, autoritatea contractanta avand obligatia de a atribui ctr ofertantului clasat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate, prin luarea in considerare a conditiilor si elementelor prevazute in oferta initiala a acestuia actualizata, conform precizzarilor din documentatia de atribuire. In cazul in care nici dupa actualizarea pretului nu poate sustine, se poate incheia contractul cu urmatorul clasat cu oferta actualizata in conditiile documentatiei de atribuire.
Contractele subsecvente pot fi încheiate simultan cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru pentru bunurile "ECHIPAMENT DE PROTECŢIE DESTINAT COMBATERII INFECŢIEI COVID-19", (loturile) câştigate la acordul- cadru, in funcţie de necesităţi.
Termenele in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare solicitate de operatorii economici interesati: în a 11-a zi inainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor având în vedere că, potrivit art. 161 din Legea nr. 98/2016, operatorii economici trebuie să aibă cel puţin 10 zile să îşi întocmească oferta în conformitate cu cerinţele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informaţii suplimentare.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor, este de 20 zile.