Feedback
I.D.: 79723570

Echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie", COD SMIS 139865

Data publicarii
26.02.23 Exista 51.712 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39300000-5 18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
10.04.23
Pretul estimativ:
2.169.582,82 RON - 2.169.582,82 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1171977.pdf
  2. 5_Model_Contract_furnizare_bun_CISNADIE 31.01.2023.docx
  3. 2_Caiet de sarcini_Spital_CISNADIE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 2 loturi, astfel: LOT 1 – Echipament protectie personal medical LOT 2 – Masti chirurgicale Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de s...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 2 loturi, astfel: LOT 1 – Echipament protectie personal medical LOT 2 – Masti chirurgicale Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 30 zile - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 15 zile - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ – maxim 10 zile - Receptia calitativa a produselor. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 30 zile - Perioada cu efectuarea platilor La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 2,169,582.82 lei fara TVA defalcata astfel: LOT 1 – Echipament protectie personal medical- 1,856,147.53 LEI fara TVA LOT 2 – Masti chirurgicale - 313,435.29 lei fara TVA Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 10
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie”, COD SMIS 139865  
Achizitia de dezinfectanti 4 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie", COD SMIS 139865 19.06.23
Achizitia de dezinfectanti 4 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie”, COD SMIS 139865  
Achizitia de echipamente si aparatura medicala 6 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Orasenesc Cisnadie", COD SMIS 139865 20.12.22
Achizitie Echipamente medicale de protectie - in cadrul proiectului “Consolidarea si dotarea Unităţii de Asistenţă Medico-Sociala din Orasul Agnita", Cod Smis 142090  
Achizitie dotari pentru proiectul "REABILITARE INTERNAT LA COLEGIUL TEHNIC INDEPENDENTA" - 2 loturi: Lot 1: Achizitie mobilier si accesorii baie pentru Internatul Colegiului tehnic Independenta Sibiu; Lot 2: Achizitie electrocasnice si electrocasnice profesionale pentru Internatul Colegiului tehnic Independenta Sibiu  
SUSPENDATA - Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 – Comuna Tarnava, Cod SMIS 148196 06.12.22
Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 – Comuna Tarnava, Cod SMIS 148196 11.11.22
Achiziţie dotări pentru proiectul "Reabilitare internat la Colegiul Tehnic Independenţa", Lot 2 - Achiziţie electrocasnice şi electrocasnice profesionale pentru internatul Colegiului Tehnic Independenţa Sibiu  
Achizitie Echipamente medicale de protectie - in cadrul proiectului “Consolidarea si dotarea Unităţii de Asistenţă Medico-Sociala din Orasul Agnita", Cod Smis 142090 16.05.22