Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura
publică a laboratorului de anatomie patologică din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu”, finanțat prin Programul
Sănătate 2021 – 2027. Valoarea estimată a contractului este de 19.633.897,86 lei fără TVA, din care:lotul 1 (SPECT CT) în
valoare de 5.854.000,00 lei făr...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea și instalarea de echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura
publică a laboratorului de anatomie patologică din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu”, finanțat prin Programul
Sănătate 2021 – 2027. Valoarea estimată a contractului este de 19.633.897,86 lei fără TVA, din care:lotul 1 (SPECT CT) în
valoare de 5.854.000,00 lei fără TVA: 1 bucatalotul 2 (Sistem robotizat de compunere pentru preparate sterile de medicamente
citostatice) în valoare de 4.181.428,56 lei fără TVA: 1 bucatalotul 3 (CT 320 sectiuni) în valoare de 8.210.235,00 lei fără
TVA: 1 bucatalotul 4 (Ecografe: Ecograf fix cu elastograf și Ecograf mobil doppler color) în valoare de = 1.388.234,30 lei
fără TVA: 1+ 1 bucatiProcedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive,
în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,
semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră
sub incidența legislației privind finanțele publice. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare
nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii Raportului procedurii și soluționare definitivă a eventualelor
contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate
cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă
încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale
de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi
în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care
condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanții la procedură
își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorității Cont,
daca AC se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte
de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare
sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 16 zile, autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul
stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.