Feedback
I.D.: 65042103

Echipament tehnologic - turbine pentru microhidrocentrala

Data publicarii
12.01.22 Exista 239.820 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42112200-9
Termenul limita pentru depunere:
15.02.22
Pretul estimativ:
249.900,00 EUR - 249.900,00 EUR
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1135157.pdf
  2. Anexa nr. 1 Cerinte functionale minime.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia a 3 grupuri hidrogeneratoare pentru microhidrocentrala MHC4 si a accesoriilor necesare.Grupurile sunt pentru captarile de apa Urlatoarea Mica, Valea Spumoasa si Valea Comorilor. Autoritatea contractantă acordă avans şi efectuează plăţile după cum urmează: ETAPA I – Plată avans 30% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor; b) ...
Achizitia a 3 grupuri hidrogeneratoare pentru microhidrocentrala MHC4 si a accesoriilor necesare.Grupurile sunt pentru captarile de apa Urlatoarea Mica, Valea Spumoasa si Valea Comorilor. Autoritatea contractantă acordă avans şi efectuează plăţile după cum urmează: ETAPA I – Plată avans 30% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor; b) Garanţia de returnare a avansului emisă pentru 30% din valoarea totală a contractului. Furnizorul va constitui o garanţie de returnare a avansului în cuantum de 30% din valoarea contractului cu TVA. c) Declaraţie pe proprie răspundere din care rezultă că nu a beneficiat anterior de avansuri pe care nu le-au justificat şi nu a fost în situaţia în care s-au recuperate avansurile ce i-au fost acordate. ETAPA II – Plată 70% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor, în termen de 10 de zile de la data procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă; b) Proces verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari", iar raspunsurile vor fi publicate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decat cea stabilita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu