Feedback
I.D.: 68121206

Echipament tehnologic - turbine pentru microhidrocentrala

Data publicarii
14.04.22 Exista 189.804 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42112200-9
Termenul limita pentru depunere:
20.05.22
Pretul estimativ:
249.900,00 EUR - 249.900,00 EUR
Documente participare:
  1. 03. Caiet de sarcini Turbina Micro Hidro new.doc
  2. 03. Proiect contract Turbina Micro Hidro.docx
  3. Matrice de evaluare pentru completare.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia a 3 grupuri hidrogeneratoare pentru microhidrocentrala MHC4 si a accesoriilor necesare.Grupurile sunt pentru captarile de apa Urlatoarea Mica, Valea Spumoasa si Valea Comorilor. Autoritatea contractantă acordă avans şi efectuează plăţile după cum urmează: ETAPA I – Plată avans 30% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor; b) ...
Achizitia a 3 grupuri hidrogeneratoare pentru microhidrocentrala MHC4 si a accesoriilor necesare.Grupurile sunt pentru captarile de apa Urlatoarea Mica, Valea Spumoasa si Valea Comorilor. Autoritatea contractantă acordă avans şi efectuează plăţile după cum urmează: ETAPA I – Plată avans 30% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor; b) Garanţia de returnare a avansului emisă pentru 30% din valoarea totală a contractului. Furnizorul va constitui o garanţie de returnare a avansului în cuantum de 30% din valoarea contractului cu TVA. c) Declaraţie pe proprie răspundere din care rezultă că nu a beneficiat anterior de avansuri pe care nu le-au justificat şi nu a fost în situaţia în care s-au recuperate avansurile ce i-au fost acordate. ETAPA II – Plată 70% din valoarea totală a contractului, în baza următoarelor documente justificative, în original: a) Factură emisă de Furnizor, în termen de 10 de zile de la data procesului verbal de recepţie; b) Proces verbal de recepţie. Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari", iar raspunsurile vor fi publicate in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decat cea stabilita. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipament tehnologic - turbine pentru microhidrocentrala 15.02.22
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu vehicule de salvare necesare Spitalului Municipal Campina, respectiv achizitia unei ambulante tip B1/B2" 13.01.21
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu echipamente medicale necesare SPITALULUI MUNICIPAL CAMPINA" 13.01.21
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu echipamente medicale necesare Spitalului Municipal Campina", respectiv achizitia a 3 roboti de sterilizare cu lampa xenon" 07.07.22
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului ,, Cresterea calitatii vietii pentru populatia din orasul Valenii de Munte, prin imbunatatirea serviciilor sociale, educationale, culturale si recreative si imbunatatirea spatiilor urbane"-Cos SMISS 126045 16.08.21
Proiectarea si executia lucrarilor pentru proiectul Realizarea de bransamente canalizare si extinderea infrastructurii de canalizare in Cartierul Mimiu pentru imbunatatirea conditiilor de trai si calitatea vietii persoanelor aflate in risc de saracie si excluziune sociala din ZUM 2 COD SMIS 155360  
ACHIZITIE APARATURA MEDICALA 2020 12.06.20
ACHIZITIE ECHIPAMENTE PROFESIONALE PENTRU SPALATORIA SPITALULUI MUNICIPAL CAMPINA 2020 26.03.20
Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi a orasului Azuga etapa II 04.07.18
Proiect Tehnic (PT, DE, DTAC, asistență tehnică) pentru obiectivul de investiții„Etapa I: „MODERNIZAREA, REABILITAREA ŞI EXTINDEREA TRASEULUI AZUGA - BUŞTENI - GURA VITIOAREI, PRIN ACCESIBILIZAREA GOLULUI ALPIN MUNŢII BAIULUI ŞI A DRUMURILOR JUDEŢENE DJ 102I, DJ 101T, DJ 102, DJ 100G – Tronson 1 Gura Vitioarei - Valea Doftanei” 24.09.24