Feedback
I.D.: 48106754

Echipament individual de protectie

Data publicarii
16.07.20 Exista 57.828 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.07.20
Pretul estimativ:
26.168,00 RON - 26.168,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform Caietului de sarcini din attach. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 zile de la data transmiterii acesteia, iar furnizarea produselor se va face pe baza de contract / comanda in maxim 30 zile de la primirea acesteia de catre furnizor prin intermediul catalogului electronic SEAP; transportul va fi asigurat de catre furnizor, contravaloarea transportului, ambalarea, marcarea sunt incluse in pretul produselor...
Conform Caietului de sarcini din attach. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 zile de la data transmiterii acesteia, iar furnizarea produselor se va face pe baza de contract / comanda in maxim 30 zile de la primirea acesteia de catre furnizor prin intermediul catalogului electronic SEAP; transportul va fi asigurat de catre furnizor, contravaloarea transportului, ambalarea, marcarea sunt incluse in pretul produselor. Produsele trebuie sa fie de calitate si insotite de certificat de conformitate si garantie. Furnizorul are obligatia de a inlocui produsele care nu corespund cerintelor de calitate sau sunt deteriorate. Preturile unitare in lei, fara TVA din propunerea financiara sunt ferme si nu pot fi modificate. Plata se va face cu ordin de plata in termen de 30 zile de la emiterea facturii de catre prestator si acceptarea acesteia la plata de catre entitatea contractanta.. Achizitorul nu se angajeaza sub nici o forma la plati in avans. Cordelina -10 buc conform caietului de sarcini - 10 buc. - 10 lei/ buc.; Centura de siguranta - 6 buc. - 150 lei/ buc.conform caietului de sarcini; Casca de protectie - 16 buc. - 50 lei/buc. conform caietului de sarcini; Manusi de protectie -uzura-spalt - 129 perechi - 15 lei/ buc. conform caietului de sarcini; Manusi de protectie -agenti chimici - 86 perechi - 13 lei/ buc. conform caietului de sarcini; Bocanci cu talpa de cauciuc - 46 perechi - 230 lei/ buc. conform caietului de sarcini; Salopeta protectie cu pantalon - 46 perechi - 100lei/ buc. conform caietului de sarcini; Combinezon - 46 bucati - 100lei/ buc. conform caietului de sarcini; Masca filtru FP2 - 43 buc. - 25 lei/ buc. conform caietului de sarcini; Antifoane - 16 buc. - 10 lei/buc. conform caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie materiale consumabile şi birotică, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2 14.12.20
Definitivarea aspectelor tehnice si financiare pentru demararea procedurii de achizitie pentru furnizarea de echipamente IT 08.07.20
Definitivarea aspectelor tehnice si financiare pentru demararea procedurii de achizitie pentru furnizarea de echipamente IT 01.07.20
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pt demararea procedurii de achiziţie echipamente IT, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2021– Program RO-CULTURA 24.11.20
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIONAREA DE MATERIALE NECESARE RENOVARII A DOUA LOCUNITE PROTEJATE AFLATE IN COMUNA IZVOARELE,SAT CHIRIACU " 27.07.20
Materiale construcţii şi produse auxiliare pentru construcţii Primaria Malu  
ACHIZITIONARE MATERIALE NECESARE RENOVARII A DOUA LOCUNITE PROTEJATE AFLATE IN COMUNA IZVOARELE,SAT CHIRIACU 14.07.20
,, ACHIZITIONARE MATERIALE NECESARE RENOVARII A DOUA LOCUNITE PROTEJATE AFLATE IN COMUNA IZVOARELE,SAT CHIRIACU,, 20.07.20
Furnizarea fructelor - mere, lapte de consum fără adaos de lapte praf - lapte UHT şi produse de panificaţie – corn/baton şi covrigi simpli/biscuiţi uscaţi în cadrul Programului pentru şcoli, in perioada ianuarie 2024 – iunie 2027  
Materiale construcţii şi produse auxiliare pentru construcţii Balta Jianca