Feedback
I.D.: 56214034

Echipament individual de protectie pentru scafandri

Data publicarii
21.04.21 Exista 171.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 37412243-4 37412200-1 37412220-7
Termenul limita pentru depunere:
10.05.21
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini_echip prot scafandri.pdf
  2. Oferta financiara_echip scaf.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea echipamentului individual de protectie pentru scafandri conform conditiilor tehnice minimale din caietul de sarcini. Echipamentul individual de protectie se acorda in conformitate cu Legea 319/2006,cap. 3,sect 4, art.13, punctual r. si H.G. 1048/2006, cap2, art5, punctual 2, art.7,8 si 10. Conditiile tehnice minimale din caietul de sarcini reprezinta ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre...
Achizitionarea echipamentului individual de protectie pentru scafandri conform conditiilor tehnice minimale din caietul de sarcini. Echipamentul individual de protectie se acorda in conformitate cu Legea 319/2006,cap. 3,sect 4, art.13, punctual r. si H.G. 1048/2006, cap2, art5, punctual 2, art.7,8 si 10. Conditiile tehnice minimale din caietul de sarcini reprezinta ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea financiara in vederea stabilirii valorii estimate a achizitiei. Sursa de finanţare: Fonduri bugetare Condiţii de participare: Pot participa toţi operatorii economici interesaţi ( care se incadreaza cerintelor din caietul de sarcini) indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Autoritatea contractantă va achiziţiona echipamentele respectând prevederile art. 43 din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În condiţiile în care oferta declarată câştigătoare se regăseşte în catalogul electronic, achiziţia directă se va realiza prin intermediul SEAP Denumirea, adresa, numărul de telefon şi adresa de e-mail a biroului de la care se pot solicita informaţii şi clarificări: ARSVOM Constanta, Grup Scafandri, Incinta port Constanta, dana 78, tel. 0241.616111, e-mail: arsvom@intersat-telecom.ro. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări in termen de 5 (cinci) zile de la publicarea anuntului de consultare de piata, prin formularea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail arsvom@intersat-telecom.ro, iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat în cuprinsul anunţului publicat pe site-ul autorităţii contractante, in termen de 3 zile lucratoare, dar nu mai tarziu de 5 zile pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Alte informaţii: Ofertele depuse după termenul limită se consideră întârziate şi vor fi respinse. Ofertele care nu conţin datele destinate să dovedească îndeplinirea cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini, ataşate prezentei cereri de oferta de pret, vor fi respinse.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Saci gonflabili subacvatici. 24.05.21
Lucrari de reparatii la usa industriala metalica si colt cladire hala de materiale. 21.05.21
Organizarea compartimentului medical prin incheierea unui contract de prestari servicii ce vor asigura din punct de vedere medical salvarea si acordarea primului ajutor medical persoanelor salvate, cu personal specializat. 20.08.20
Organizarea, acreditarea, coordonarea, supervizarea compartimentului medical pentru identificarea si elaborarea tuturor procedurilor de activitate medicala pentru situatiile ce pot aparea in cursul interventiilor de salvare si acordare a primului ajutor persoanelor salvate, cu personal specializat, 11.09.20
Servicii de elaborare a documentatie tehnico-economice fază SF pentru obiectivul de investitii-Construire Corp nou – Departament "Sănătatea mamei şi copilului"-Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţa Sf.Apostol Andrei Constanta 27.01.22
Servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III 18.08.23
Serviciul de consultanţă în vederea întocmirii documentaţiei ce reglementează gestiunea serviciilor şi activităţilor necesare exploatării şi întreţinerii cimitirelor umane din Municipiul Constanţa 03.05.23
Lucrări de remediere aferente contractului de lucrări CL 5 ,,Conducta de descarcare in Marea Neagra – localitatea Mangalia" 22.08.18
Lucrări de remediere aferente contractului de lucrări CL 5 ,,Conducta de descarcare in Marea Neagra – localitatea Mangalia" 01.10.18
Lucrări de remediere aferente contractului de lucrări CL 5 ,,Conducta de descarcare in Marea Neagra – localitatea Mangalia"