Feedback
I.D.: 86597461

Echipament individual de protecţie

Data publicarii
06.09.23 Exista 696.104 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18130000-9 18143000-3 18140000-2 18830000-6 18114000-1
Termenul limita pentru depunere:
21.09.23
Pretul estimativ:
509.975,82 RON - 509.975,82 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.09.23 Publicat la 18.09.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de echipament individual de protecţie pentru echiparea personalului cu echipamente individuale de protectie, uniforme pentru personalul de pază şi securitate şi pentru personalul situaţiilor de urgenţă din BNR, precum şi cu materialele igienico-sanitare corespunzatoare riscurilor de muncă ce apar în îndeplinirea sarcinii de muncă, precum şi a pericolelor de accidentare sau îmbolnăvire profesională, specific meseri...
Achiziţie de echipament individual de protecţie pentru echiparea personalului cu echipamente individuale de protectie, uniforme pentru personalul de pază şi securitate şi pentru personalul situaţiilor de urgenţă din BNR, precum şi cu materialele igienico-sanitare corespunzatoare riscurilor de muncă ce apar în îndeplinirea sarcinii de muncă, precum şi a pericolelor de accidentare sau îmbolnăvire profesională, specific meseriilor si locurilor de munca, in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si europene specifice domeniului securitatii şi sănătaţii în muncă, transpusă pn normativul de acordare a echipamentului individual de protecţie, denumite pe scurt EIP, cu prevederile cuprinse în legislaţia naţională cu privire la portul uniformei de către personalul care asigură paza şi securitatea BNR, denumite pe scurt Uniforme, precum şi cu prevederile naţionale cu privire la asigurarea materialelor igienico-sanitare de către angajator. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare , o singura data, in a 4-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor potrivit dispozitiilor art .160 si art.161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise de operatorii economici interesati prin intermediul SEAP, pana la data limita stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de retrodigitalizare arhiva de documente 31.01.22
SUSPENDATA - Servicii de retrodigitalizare arhiva de documente 31.01.22
Modernizare sediu B.N.R. Agenţia Buzău (proiectare)  
Modernizare sediu B.N.R. Agenţia Argeş (proiectare)  
Înlocuire centrale de tratare aer, imobil B.N.R, str. Doamnei nr.8, subsol 1 10.12.21
Materiale şi produse igienico-sanitare pentru asigurarea prevenţiei COVID-19– Mască facială de uz medical - tip II R 25.01.22
Materiale şi produse igienico-sanitare pentru asigurarea prevenţiei COVID-19– Mască facială de uz medical - tip II R 24.01.22
Servicii de supervizare, consultanţă şi asistenţă tehnică pentru lucrările de proiectare şi execuţie din cadrul obiectivului de investiţii "Centru de instruire-pregătire destinat activităţilor CDI-CAART  
Acordu-Cadru avand ca obiect: "ACHIZIŢIA ŞI TRANSPORTUL PARAPETELOR DEFORMABILE (elemente metalice) necesare drumurilor naţionale şi autostrăzilor aflate în administrarea C.N.A.I.R. - S.A." LOT 1 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W2 LOT 2 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W3 LOT 3 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W4 LOT 4 : Parapete nivel protecţie H3, lăţime lucru W4 LOT 5 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W2 LOT 6 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W3 LOT 7 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W4 LOT 8 : Elemente speciale metalice de siguranţă rutieră LOT 9 : Parapete nivel de protecţie H2 şi H3, pentru zone de rambleu cu acostament ingust  
"Servicii de evaluare cladiri în vederea estimării valorii impozabile a clădirilor"