Feedback
I.D.: 73341092

Echipament din compunerea uniformei de serviciu a poliţiei de frontieră

Data publicarii
22.09.22 Exista 879.873 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200-4
Termenul limita pentru depunere:
21.11.22
Pretul estimativ:
1.665.000,00 RON - 93.110.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.09.22 Publicat la 09.10.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Şepcuţă: minim 500 şi maxim 28.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; - Pantaloni tactici vară: minim 500 şi maxim 27.500 perechi, conform specifica...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Şepcuţă: minim 500 şi maxim 28.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; - Pantaloni tactici vară: minim 500 şi maxim 27.500 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; - Pantaloni tactici iarnă: minim 500 şi maxim 27.500 perechi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; - Bluză tactică: minim 500 şi maxim 28.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 2: - Jachetă: minim 500 şi maxim 15.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 3: - Tricou: minim 500 şi maxim 90.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 4: - Cămaşă bluză cu mânecă scurtă: minim 500 şi maxim 30.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; - Cămaşă bluză cu mânecă lungă: minim 500 şi maxim 30.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent: lot 1: - Şepcuţă: minim 50 şi maxim 3.000 bucăţi; - Pantaloni tactici vară: minim 50 şi maxim 3.000 perechi; - Pantaloni tactici iarnă: minim 50 şi maxim 3.000 perechi; - Bluză tactică: minim 50 şi maxim 3.000 bucati; lot 2: - Jachetă: minim 50 şi maxim 3.000 bucati; lot 3: - Tricou: minim 50 şi maxim 9.000 bucati; lot 4: - Cămaşă bluză cu mânecă scurtă: minim 50 şi maxim 3.000 bucati; - Cămaşă bluză cu mânecă lungă: minim 50 şi maxim 3.000 bucati; Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de: • 5.415.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; • 2.550.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; • 1.530.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3; • 1.515.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 4. Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepţia contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenţilor de şcoli militare (pentru o cantitate maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi; Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu