Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea de unui Echipament de tomografie computerizata 128 slice-ur, prin aplicarea unei proceduri de licitatie deschisa cu in urma careia se va incheia un contract de furnizare pe 3 luni cu ofertantul declarat castigator cu posibilitate de prelungire prin act aditional pana la 30.04.2024. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarific...
Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea de unui Echipament de tomografie computerizata 128 slice-ur, prin aplicarea unei proceduri de licitatie deschisa cu in urma careia se va incheia un contract de furnizare pe 3 luni cu ofertantul declarat castigator cu posibilitate de prelungire prin act aditional pana la 30.04.2024. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in masura in care sunt transmise in termenul precizat. Numărul de zile până la care se pot solicita claricări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, dar nu mai tarziu de 31.12.2023, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, dar nu mai tarziu de 31.12.2023, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."