Feedback
I.D.: 92895231

ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE

Data publicarii
05.02.24 Exista 345.643 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 18424000-7 18444200-5 18830000-6 34328300-5
Termenul limita pentru depunere:
19.02.24
Pretul estimativ:
1.685.600,00 RON - 1.685.600,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.02.24 Publicat la 07.02.24 Publicat la 14.02.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect furnizarea de echipament de protecţie pentru efectivele echipelor din de căutare salvare", finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie public...
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect furnizarea de echipament de protecţie pentru efectivele echipelor din de căutare salvare", finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publica este iniţiată sub incidenţa clauzelor suspensive, în sensul că încheierea contractelor de achiziţie public este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractele cu ofertanţii declaraţi câştigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 30 zile de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Solicitari de clarificari: Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurareATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare: În a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu