Feedback
I.D.: 43220792

Echipament de control acces şi plată in pakingul suprateran Moţilor

Data publicarii
29.02.20 Exista 271.375 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34926000-4
Termenul limita pentru depunere:
31.03.20
Pretul estimativ:
989.914,00 RON - 989.914,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Echipament de control acces si plata in parking Motilor 2020.pdf
  2. Contract Echipamente de control acces si plata in parking Motilor.rtf
  3. Formulare Echipamente 2020.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea îmbunătăţirii modului de administrare a unui număr de 382 parcări publice cu plata orară din parking-ul Motilor situat în municipiul Cluj-Napoca , Serviciul parcari doreste sa achizitioneze un echipament de generaţie nouă care să asigure o mai bună gestionare şi siguranţă în utilizare pentru un flux crescut de maşini .Întreg sistemul de control acces şi plată va avea rolul de a gestiona într-un mod automat făr...
În vederea îmbunătăţirii modului de administrare a unui număr de 382 parcări publice cu plata orară din parking-ul Motilor situat în municipiul Cluj-Napoca , Serviciul parcari doreste sa achizitioneze un echipament de generaţie nouă care să asigure o mai bună gestionare şi siguranţă în utilizare pentru un flux crescut de maşini .Întreg sistemul de control acces şi plată va avea rolul de a gestiona într-un mod automat fără operatori umani accesul la intrarea în parcare, traficul din incinta parcării, taxarea contravalorii timpului de staţionare conform tarifelor stabilite cât şi accesul la ieşirea din parcare prin intermediul echipamentelor şi a sistemului de administrare.Echipamentul trebuie sa permită efectuarea plăţii contravalorii tichetului de parcare prin toate modalităţile de plată existente pe piaţă; Se va incheia un contract pentru furnizare, instalare,punere in functiune, administrare, servicii de abonament pentru pastrare baze de date, conform caiet de sarcini. Clarificarile vor putea fi solicitate cu cel mult 20 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor si se va raspunde la clarificari cu cel putin 10 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenul de livrare, instalare, implementare este de 90 de zile calendaristice de la semnarea contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu