Feedback
I.D.: 3924935

Dulap metalic eco 2

Data publicarii
09.10.14 Exista 207.001 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39132100-7
Termenul limita pentru depunere:
13.10.14
Pretul estimativ:
1.774,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: ,,Dulap metalic eco 2 în cadrul proiectului POSDRU/165/6.2/S/139732 din data de 09.05.2014, „CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA, ,,O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile” in care INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI este partener “„CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA. O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile”,” – Contract nr. POSDRU/165/6.2/S/139732. Cantitatea necesara: 2 bucati SPEC...
Obiectul contractului: ,,Dulap metalic eco 2 în cadrul proiectului POSDRU/165/6.2/S/139732 din data de 09.05.2014, „CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA, ,,O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile” in care INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI este partener “„CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA. O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile”,” – Contract nr. POSDRU/165/6.2/S/139732. Cantitatea necesara: 2 bucati SPECIFICATII TEHNICE MINIMALE: Dulap metalic eco 2 fabricat din tabla sudata cu o grosime de 0,7 mm cu pereti simpli, vopsit in camp electrostatic, prevazut cu: - 4 polite reglabile pe inaltime - sistem de inchidere sus-jos - incuietoare cu 2 chei - greutatea suportata pe polita 35 kg - dimensiuni: inaltime 180 cm, latime 80 cm, grosime 35cm 2. Conditii de livrare Livrarea produsului se va face la comanda achizitorului. Produsul va fi livrat ambalat în cutie de carton sau, dupa caz, ambalat individual, în functie de tipul produsului in termen de 3 zile de la data comenzii data de IPJ IASI. 3. Receptia Bunul va fi receptionat cantitativ la sediul achizitorului la primirea lui. În cazul in care bunul nu corespund calitativ, se va intocmi un act de refuz ce va fi înmanat delegatului furnizorului. În acest caz furnizorul se obliga sa înlocuiasca bunul neconform ?i sa-l livreze conform în termen de maxim 48 ore de la constatarea deficien?elor. 4. Alte precizari : (1) Plata bunului livrat se va face pe baza urmatoarelor documente: i. factura fiscala în original; ii. aviz de insotire a marfii (2) Plata se va efectua in maxim 45 zile de la data receptiei produsului. (3) Expedierea se va face de catre furnizor pe cheltuiala acestuia, cu suportarea cheltuielilor de transport, ambalare si a oricaror alte cheltuieli aferente expedierii produselor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente sonorizare centru educational pentru persoane apartinand grupurilor vulnerabile (Microfon wireless- 6 buc; Spliter HDMI 4 porturi- 3 buc, Switch HDMI- 1 buc, Mixer- 1 buc, Conectica sonorizare audio+video 1 set, Boxe active- 4 buc, Videoproiector – 2 buc, Televizor- 2 buc, Ecran de pro 29.05.15
Lucrari de ,, Amenajare Centru educational pentru persoane apartinand grupurilor vulnerabile 29.05.15
Accesorii de birou conform specificatiilor din caietul de sarcini 31.10.14
Mobilier pentru sala de conferinte (mese, scaune, dulapuri) 29.05.15
,,Servicii de intretinere si reparare autoturisme, în cadrul proiectului cu titlul: “„CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA. O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile”,” – Contract nr. POSDRU/165/6.2/S/139732. 06.10.14
Furnizare de ,, Aparat foto digital SLR (single-lens reflex , în cadrul proiectului cu titlul: “„CENTRUL DE INCLUZIUNE SOCIALA. O noua sansa în ocupare pentru grupurile vulnerabile”,” – Contract nr. POSDRU/165/6.2/S/139732. 24.09.14
Laptopuri, imprimanta, imprimanta multifunctionala, calculator PC, stick USB 8 GB si licente office 31.10.14
Contract servicii de publicitate în cadrul proiectului "Ocupare activa pe piata muncii”, Contract POSDRU/165/6.2/S/142995 08.05.15
FURNIZAREA DE ECHIPAMENTE FEDR ÎN CADRUL PROIECTULUI "OCUPARE ACTIVA PE PIATA MUNCII”, CONTRACT POSDRU/165/6.2/S/142995 10.04.15
Contract furnizare pachete cu alimente în cadrul proiectului "Ocupare activa pe piata muncii”, Contract POSDRU/165/6.2/S/142995 13.10.15