Feedback
I.D.: 104004948

DRUM OCOLITOR POARTA NR. 2 PORT MIDIA – DRUM PE LATURA DE VEST A BAZINULUI DANELOR 1-8 PORT MIDIA ŞI ORGANIZARE DE ŞANTIER (EXECUŢIE)

Data publicarii
11.10.24
Coduri CPV
45233120-6
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform caietului de sarcini nr. 31327/19.07.2024 si a Proiectului Tehnic. Cu excepţia cazului când este prevăzut altfel în contract, echipa are următoarele atribuţii, fără însă a se limita la ele : a) emite Ordinul Administrativ de Începere a Lucrărilor de Execuţie; b) verifică, acceptă sau respinge Programul de Execuţie al Antrteprenorului, inclusiv existenţa fizică a resurselor necesare îndeplinirii programului transmis...
Conform caietului de sarcini nr. 31327/19.07.2024 si a Proiectului Tehnic. Cu excepţia cazului când este prevăzut altfel în contract, echipa are următoarele atribuţii, fără însă a se limita la ele : a) emite Ordinul Administrativ de Începere a Lucrărilor de Execuţie; b) verifică, acceptă sau respinge Programul de Execuţie al Antrteprenorului, inclusiv existenţa fizică a resurselor necesare îndeplinirii programului transmis, c) verifică respectarea calităţii Echipamentelor şi Materialelor şi metodele de punere în operă a acestora, d) respinge Echipamentele, Materialele sau Lucrările care se dovedesc a nu fi în conformitate cu prevederile Contractului, e) participă la efectuarea testelor şi la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante, f) măsoară cantităţile de lucrări real executate şi le evaluează în conformitate cu prevederile Contractului, g) aprobă sau respinge motivat Documentele Antrteprenorului h) se asigură de corectitudinea datelor şi detaliilor din Jurnalul de Şantier , i) emite spre aprobarea Beneficiarului Modificări în conformitate cu prevederile Contractului, j) verifică situaţiile de lucrări atât cantitativ cât şi valoric. Continuare informatii GP În cazul depunerii de oferte în asociere, garanţia de participare trebuie constituită în numele asocierii şi să menţioneze că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici. Situaţiile de reţinere a garanţiei de participare sunt prevăzute de art. 43 din HG 394/2016 şi trebuie menţionate toate în instrumentul de garantare. Entitatea contractanta are dreptul de a reţine garanţia, potrivit art.43 din HG nr.394/2016. Entitatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. În cazul în care ofertantul extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi prelungită corespunzător. În cazul în care garanţia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plată), se va utiliza următorul cont: - IBAN RO83BRDE140SV06373001400 deschis la B.R.D.; - IBAN RO26BTRL01401202693122XX deschis la Banca Transilvania. Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata in SEAP (semnata cu semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal/imputernicit) cel mai tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor (garantia emisa in alta limba va fi insotita de traducere autorizata in limba romana). Echivalenta pentru o garantie depusa in alta moneda decat in LEI, se va face la cursul mediu anual în lei/valută comunicat de BNR. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia in care Garantia de participare se constituie prin Polita de Garantare sau Scrisoare de Garantie Bancara, ofertantul are obligaţia de a transmite originalul instrumentului de garantare în termen de 5 (cinci) zile de la data limita de depunere a ofertelor, la sediul entităţii contractante din municipiul Constanta, Incinta Port, Gara Maritimă, judeţul Constanţa, cod poştal 900900, în atentia: Mirela Liliana MATEICIUC, responsabil procedură de achizitie. Continuare informatii GBE Garanţia de buna execuţie va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 şi va deveni anexa la contract. Indiferent de forma de constituire a garanţiei de bună execuţie, aceasta trebuie să fie irevocabila şi va prevedea în mod clar şi fără echivoc că plata garanţiei de bună execuţie se va efectua necondiţionat, respectiv la prima cerere a Entităţii contractante, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepţie. Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care Contractantul nu îşi îndeplineşte din culpa sa obligaţiile asumate prin contract, conform art. 47 din HG nr. 394/2016. Entitatea contractanta are obligaţia de a elibera/ restitui garanţia de bună execuţie, conform prev. art.1642 din Legea nr. 99/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu