Subscrisa Unitatea Administrativ-Teritorială a Comunei Ceptura cu sediul în localitatea Ceptura, str. Principala, nr. 266, judeţul Prahova, cod de înregistrare fiscală 2845222, reprezentată legal de dl. Chioveanu Constantin, având funcţia de Primar, vă invită să depuneti ofertă în scopul achizitiei "Dotarilor" pentru obiectivului de investiţii:“ Piata Agroalimentara" in comuna Ceptura, jud Prahova"
Procedura de at...
Subscrisa Unitatea Administrativ-Teritorială a Comunei Ceptura cu sediul în localitatea Ceptura, str. Principala, nr. 266, judeţul Prahova, cod de înregistrare fiscală 2845222, reprezentată legal de dl. Chioveanu Constantin, având funcţia de Primar, vă invită să depuneti ofertă în scopul achizitiei "Dotarilor" pentru obiectivului de investiţii:“ Piata Agroalimentara" in comuna Ceptura, jud Prahova"
Procedura de atribuire: achizitie directă - selecţie de oferte
Clasificare CPV: Principal - CPV: 39000000-2 Mobilă (inclusiv mobilă de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) şi produse de curăţat(Rev.2)
Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut cu respectarea tuturor cerinţelor din cadrul specificatiilor tehnice aferente proiectului tehnic de executie(fise tehnice).
Adresa la care se transmit ofertele: La sediul Primariei Ceptura, Judetul Prahova, nr. 266, la Registratura, prin fax: 0244445002, sau prin e-mail: primaria@comunaceptura.ro, achizitii@comunaceptura.ro Program: luni – vineri: între orele 8:00 – 16:00
Data limită pentru depunerea ofertei : 03.08.2020, ora 16.00
Modalitatea de atribuire: Comanda/Factura/Contract de achiziţie publică
Tipul achizitiei: furnizare
Valoarea totala maxima estimată a achizitiei: 24.908.00 lei (fara TVA)
Moneda în care se transmite oferta de pret: RON
Tip de finanţare: bugetul local al Primariei Ceptura
Limba în care se redactează oferta: limba română
Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor.
Data maxima de finalizare a furnizarii dotarilor: 15.08.2020 .
Se acceptă depunerea de oferte alternative;
Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnico-financiare:
- oferta va fi întocmita în lei fără TVA şi nu e obligatoriu sa fie facuta pentru toate reperele.
Autoritatea contractantă va efectua plăţile pentru dotarile achiziţionate, in maxim 30 zile de la predarea echipamentului si primirea facturii, prin ordin de plată în contul de Trezorerie al furnizorului. În acest sens, toţi ofertanţii interesaţi să participe la selecţia de oferte trebuie să deţină un cont deschis la Trezoreria Statului. Recomandat este ca, achizitia sa se poata efectua prin catalogul electronic SEAP/SICAP.
Documentatia pentru oferta, in format electronic ( lista dotari si fise cu specificatii tehnice) , este atasata in format electronic la prezentului anunt.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0244/ 445002, fax: 0244/ 445002, Dl. Primar Chioveanu Constantin.
Unitatea Administrativ-Teritorială a Comunei Ceptura
Prin reprezentant legal,
Primar,
Chioveanu Constantin