Dotările necesare unei bune desfăşurări a activităţii în cadrul Grădiniţei nr. 8, se împart în 5 categorii: mobilier, electronice, textile, echipamente pentru curăţenie şi echipamente pentru PSI astfel:
- mobilierul constă din birouri, scaun de birou, canapea medicală copii, dulap medical, dulap vestiar copii, bancute copii, dulap vestiar personal, cuier de perete, patuturi cu saltelute copii, dulap pentru lenjerie si efec...
Dotările necesare unei bune desfăşurări a activităţii în cadrul Grădiniţei nr. 8, se împart în 5 categorii: mobilier, electronice, textile, echipamente pentru curăţenie şi echipamente pentru PSI astfel:
- mobilierul constă din birouri, scaun de birou, canapea medicală copii, dulap medical, dulap vestiar copii, bancute copii, dulap vestiar personal, cuier de perete, patuturi cu saltelute copii, dulap pentru lenjerie si efecte, raft bibliotecă, măsuţe copii, scăunele copii, canapea cu 3 locuri, canapea cu 2 locuri;
- electronicele constau în televizoare LCD, calculatoare PC şi imprimante;
- textilele constau în covoare, perdele şi draperii;
- echipamentele pentru curăţenie constau în container metalic – EUROCONTAINER şi pubele din plastic;
- echipamentele pentru P.S.I. constau în pichet exterior de incendiu şi stingătoare cu spumă chimică tip P9.
Valoarea estimată a fost determinată de către operatorul economic S.C. GENERAL PROIECT CONSTRUCT "PROGORJ" S.R.L. şi este conform Devizului general, de 198520,00lei, fără T.V.A. din care:
Lot 1 – Mobilier – 145100,00 lei fără TVA
Lot 2 – Electronice – 21000,00 lei fără TVA
Lot 3 – Textile – 24330,00 lei fără TVA
Lot 4 – Echipamente pentru curăţenie – 3300,00 lei fără TVA
Lot 5 – Echipamente pentru P.S.I. – 4790,00 lei fără TVA
Solicitarea de clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cu cel putin 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la sectiunea ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in sectiunea ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" pana in a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare).