Prin proiectul "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI", Autoritatea Contractantă îşi propune îmbunătăţirea condiţiilor în care îşi desfăşoară activitatea elevii şi cadrele didactice din cadrul Şcolii Profesionale Speciale "Sfânta Ecaterina" Huşi, prin investiţii ce vor viza asigurarea unor facilităţi educaţionale de înaltă calitate, în concordanţă cu cerinţele angajatorilor,...
Prin proiectul "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI", Autoritatea Contractantă îşi propune îmbunătăţirea condiţiilor în care îşi desfăşoară activitatea elevii şi cadrele didactice din cadrul Şcolii Profesionale Speciale "Sfânta Ecaterina" Huşi, prin investiţii ce vor viza asigurarea unor facilităţi educaţionale de înaltă calitate, în concordanţă cu cerinţele angajatorilor, cu tendinţele evoluţiei economice şi cu nevoile pieţei muncii.
Bunurile ce se vor achiziţiona sunt necesare pentru dotarea cantinei cu echipamente profesionale şi asigurarea de stingatoare astfel încat cei 132 de alevi ai şcolii profesionale de beneficieze de servicii de masă în condiţii de calitate şi siguranţă.
Obiectul contractului il constituie furnizarea de dotari (dotări specifice cantina si dotări PSI cantina si cămin) pentru obiectivul de investitii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI", in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
Achiziţia se va derula pe 2 loturi, respectiv Lot 1 – Dotări specifice cantina si Lot 2 - Dotări PSI cantina si cămin (stingătoare PSI).
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.