Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:DOTARI ECHIPAMENTE MEDICALE “Reducerea riscului de
infecții nosocomiale in Spitalul de Pediatrie Ploiesti” LOT1, LOT 2, LOT 3, LOT 4Scopul acestui contract îl reprezintă reducerea
riscului de infectii nosocomiale, pe de o parte si inlocuirea aparaturii medicale uzate atat fizic cat si moral si pe de alta
parte pentru indeplinirea stan...
Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:DOTARI ECHIPAMENTE MEDICALE “Reducerea riscului de
infecții nosocomiale in Spitalul de Pediatrie Ploiesti” LOT1, LOT 2, LOT 3, LOT 4Scopul acestui contract îl reprezintă reducerea
riscului de infectii nosocomiale, pe de o parte si inlocuirea aparaturii medicale uzate atat fizic cat si moral si pe de alta
parte pentru indeplinirea standardelor de functionare a sectiilor/laboratoarelor care asigura asistenta medicala pentru bolnavi.
Achiziția dotarilor este necesara pentru reducerea riscului de infectii nosocomiale ,inlocuirea aparaturii medicale uzate
si indeplinirea standardelor de functionare a sectiilor/laboratoarelor care asigura asistenta medicala pentru bolnavi.Perioada
de garantie a echipamentelor – minim 24 de luni de la data semnarii fara obiectiuni a procesului verbal de receptie cantitativa
si calitativa.Executarea contractului va incepe după depunerea Garanţiei de Bună Execuţie si dupa ce Autoritatea contractanta
va emite ordinul de incepere/comanda pentru furnizarea produselor. Livrarea echipamentelor se va face pe baza contractelor
incheiate, cu ofertantul declarat castigator pe fiecare lot, in termenul prezentat in oferta, la sediul beneficiarului, SPITALUL
DE PEDIATRIE PLOIESTI, cu sediul Str. Mihai Eminescu, Nr.4-6, Ploiesti. Jud.Prahova.CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire/achiziția
este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de încheierea contractului de finanțare cu Ministerul Sănătății, coordonator de reforme și investiții pentru Componenta 12
Sănătate-PNRR. Semnarea contractului de achiziție se va realiza cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
și intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016,
cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizeaza că va încheia contractul cu ofertantul declarat
câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare
cu Ministerul Sănătății, în calitate de coordonator de reforme și investiții. În cazul în care, indiferent de motive, contractul
de finanțare cu Ministerul Sănătății nu se va semna, in termen de 180 de zile de la depunerea ofertei, Autoritatea contractantă
își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate
cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea
contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea contractantă și/sau Ministerul
Sănătății, în calitate de coordonator de reforme și investiții pentru Componenta 12 Sănătate, nu pot fi considerați răspunzători
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
contractantă și/sau Ministerul Sănătății au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul
unei astfel de proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.Autoritatea contractanta va raspunde la
solicitarile de clarificari în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.