Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:
DOTARI ECHIPAMENTE MEDICALE “Reducerea riscului de infecţii nosocomiale in Spitalul de Pediatrie Ploiesti" LOT1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
Scopul acestui contract îl reprezintă reducerea riscului de infectii nosocomiale, pe de o parte si inlocuirea aparaturii medicale uzate atat fizic cat si moral si pe de alta parte pentru indeplinirea standardelor de ...
Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:
DOTARI ECHIPAMENTE MEDICALE “Reducerea riscului de infecţii nosocomiale in Spitalul de Pediatrie Ploiesti" LOT1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
Scopul acestui contract îl reprezintă reducerea riscului de infectii nosocomiale, pe de o parte si inlocuirea aparaturii medicale uzate atat fizic cat si moral si pe de alta parte pentru indeplinirea standardelor de functionare a sectiilor/laboratoarelor care asigura asistenta medicala pentru bolnavi.
Achiziţia dotarilor este necesara pentru reducerea riscului de infectii nosocomiale ,inlocuirea aparaturii medicale uzate si indeplinirea standardelor de functionare a sectiilor/laboratoarelor care asigura asistenta medicala pentru bolnavi.
Perioada de garantie a echipamentelor – minim 24 de luni de la data semnarii fara obiectiuni a procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
Executarea contractului va incepe după depunerea Garanţiei de Bună Execuţie si dupa ce Autoritatea contractanta va emite ordinul de incepere/comanda pentru furnizarea produselor.
Livrarea echipamentelor se va face pe baza contractelor incheiate, cu ofertantul declarat castigator pe fiecare lot, in termenul prezentat in oferta, la sediul beneficiarului, SPITALUL DE PEDIATRIE PLOIESTI, cu sediul Str. Mihai Eminescu, Nr.4-6, Ploiesti. Jud.Prahova.
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire/achiziţia este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu Ministerul Sănătăţii, coordonator de reforme şi investiţii pentru Componenta 12 Sănătate-PNRR. Semnarea contractului de achiziţie se va realiza cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor şi intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizeaza că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu Ministerul Sănătăţii, în calitate de coordonator de reforme şi investiţii. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare cu Ministerul Sănătăţii nu se va semna, in termen de 180 de zile de la depunerea ofertei, Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea contractantă şi/sau Ministerul Sănătăţii, în calitate de coordonator de reforme şi investiţii pentru Componenta 12 Sănătate, nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea contractantă şi/sau Ministerul Sănătăţii au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul unei astfel de proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.