Feedback
I.D.: 104517985

Dotarea cu utilaje şi ustensile a atelierelor de practică -estetică, cosmetică şi masaj din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă “Albatros" Constanţa

Data publicarii
23.10.24
Coduri CPV
39712000-6 39712100-7 39712210-1 39712200-8 39224340-3
Termenul limita pentru depunere:
31.10.24 12:00
Pretul estimativ:
66.461,00 RON - 66.461,00 RON
Documente participare:
  1. Invitatie_Caiet_Sarcini_Formulare_Contract.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Constanţa intenţionează să achiziţioneze utilaje şi ustensile pentru dotarea atelierelor de practică – estetică, cosmetică şi masaj din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă “Albatros" Constanţa, după cum urmează: Lot nr.1 - Dotarea cu utilaje pentru atelierul practică - estetică şi atelierul practică - cosmetică; Lot nr. 2 - Dotarea cu ustensile pentru atelierul practică - estetică şi atelierul...
Consiliul Judeţean Constanţa intenţionează să achiziţioneze utilaje şi ustensile pentru dotarea atelierelor de practică – estetică, cosmetică şi masaj din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă “Albatros" Constanţa, după cum urmează: Lot nr.1 - Dotarea cu utilaje pentru atelierul practică - estetică şi atelierul practică - cosmetică; Lot nr. 2 - Dotarea cu ustensile pentru atelierul practică - estetică şi atelierul practică - cosmetică; Lot nr. 3 – Dotarea cu utilaje pentru atelierul practică – masaj; Lot 4 - Dotarea cu ustensile pentru atelierul practică – masaj, conform documentatiei atasate. Oferta va fi elaborată pentru fiecare lot ofertat astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite şi asumate în totalitate cerinţele din documentaţia achiziţiei. Ofertele vor fi însoţite de Scrisoarea de înaintare, cf Formular 1 în care se va preciza obiectul achiziţiei şi lotul pentru care se depune oferta. Ofertantul are obligaţia să prezinte următoarele documente în oferta ce se va depune pentru fiecare lot în parte: -Scrisoarea de înaintare; -Declaraţie priv. neîncadrarea în preved art. 60 din Lg nr. 98/2016; -Declaraţie privind respectarea cond. de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă; -Declaraţie privind respectarea aplicării principiului DNSH (Do not signifiant harm – A nu aduce prejudicii asupra mediului); -Declaraţie pe propria răspundere cu privire la beneficiarul/beneficiarii real/reali; -Declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal; -Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale; -Declaraţia privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial; -Angajament ferm privind susţinerea acordată ofertantului, dacă este cazul; -Acord de asociere, dacă este cazul; -Acord de subcontractare, dacă este cazul; -Certificat constatator emis de ONRC, din care să rezulte că obiectul de activitate corespunzător obiectului contractului, se regăseşte în activităţile (cod CAEN) înscrise în certificatul constatator; -Propunerea tehnică se va prezenta pentru fiecare lot ofertat. astfel încât să rezulte îndeplinirea şi asumarea în totalitate a cerinţelor minime prevăzute documentaţia achiziţiei. -Propunerea financiară se va prezenta pentru fiecare lot ofertat, este reprezentată de Formularul de ofertă - Formular 2 în care se va evidenţia preţul total ofertat, în lei fără TVA, pentru îndeplinirea în totalitate contractului de furnizare (transportul, montajul/asamblarea, instalarea/punerea pe pozitie, aferente livrarii produselor la beneficiar vor fi incluse in pretul ofertat).Oferta trebuie sa se incadreze in valoarea estimata aferenta fiecarui lot. Formularul de ofertă va fi însoţit de Centralizatorul de preţuri (aferent lotului pentru care s-a depus ofertă). În vederea comparării unitare a ofertelor, se solicită ca toate preturile să fie exprimate în cifre cu cel mult două zecimale. Modelel de formulare se regăsesc în Sectiunea Formulare din documentaţia ataşată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse de informare şi publicitate, aferente proiectului “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa", cod e-PNRR 12 19.04.24
"Servicii de verificare tehnică, pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul "Construirea şi dotarea Teatrului pentru copii şi tineret în cadrul Complexului Muzeal de Ştiinte ale Naturii Constanţa". 10.04.24
Servicii de digitizare pentru proiectul “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048. 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 26.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 05.07.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 17.07.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 22.05.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 03.06.24
"Servicii de publicitate şi informare în cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare şi dotare Palat Administrativ Constanţa - CONSOLIDARE", Cod SMIS 321120, 13.12.24