Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Răchiţi are ca obiect atribuirea contractului de furnizare în cadrul proiectului " DOTAREA CU UTILAJE ŞI ECHIPAMENTE A COMPARTIMENTULUI OPERATORI UTILAJ, ADMINISTRATIV SI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ, COMUNA RĂCHIŢI, JUDEŢUL BOTOŞANI ", proiect finantat prin PNDR, contract nr.C1920074X210610710685/16.06.2023 şi bugetul local al comunei Răchiţi.
Documentati...
Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Răchiţi are ca obiect atribuirea contractului de furnizare în cadrul proiectului " DOTAREA CU UTILAJE ŞI ECHIPAMENTE A COMPARTIMENTULUI OPERATORI UTILAJ, ADMINISTRATIV SI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ, COMUNA RĂCHIŢI, JUDEŢUL BOTOŞANI ", proiect finantat prin PNDR, contract nr.C1920074X210610710685/16.06.2023 şi bugetul local al comunei Răchiţi.
Documentatia economica a fost depusă spre verificare şi evaluare la instituţia finanţatoare, AFIR, o condiţie preliminară în vederea semnării contractului de finanţare.
Prezenta procedură de achiziţie este necesară pentru implementarea investiţiei care vizează DOTAREA CU UTILAJE ŞI ECHIPAMENTE A COMPARTIMENTULUI OPERATORI UTILAJ, ADMINISTRATIV SI GOSPODĂRIRE COMUNALĂ, COMUNA RĂCHIŢI, JUDEŢUL BOTOŞANI, dotarea fiind necesară pentru locuitorii comunei Răchiţi, pentru a se putea interveni prompt şi cu succes în situaţiile în care este nevoie folosirea acestui utilaj.
Astfel, având în vedere necesităţile locuitorilor, precum şi cerinţele exigente ale instituţiei finanţatoare, prezenta achiziţie nu prezintă un grad de complexitate ridicat, dar trebuie să se respecte specificaţiile legislative în vigoare. Mai mult, proiectul având ca sursă de finanţare fonduri nerambursabile, orice abatere/omisiune putând determina neeligibilitatea respectivelor cheltuieli sau chiar rezilierea contractului de finanţare.
Proiectul de investiţii anterior enunţat este corelat cu prevederile investiţionale prevăzute în cadrul Strategiei de Dezvoltare Socio-Economică a comunei Răchiţi, pentru perioada 2021- 2027..