Obiectul contractului il reprezinta Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale – Etapa 2 – Școala Gimnaziale
nr. 1 “Gh. Craciun” Zărnești, in cadrul proiectului ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL ZĂRNEȘTI”, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de
sarcini. Achizitionarea ...
Obiectul contractului il reprezinta Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale – Etapa 2 – Școala Gimnaziale
nr. 1 “Gh. Craciun” Zărnești, in cadrul proiectului ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL ZĂRNEȘTI”, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de
sarcini. Achizitionarea de dotari este formata din urmatoarele echipamente, organizate pe loturi:Lot 1 – Laborator informatica
– Valoare estimata: 88.540,20 lei fara TVA;Lot 2 – Sala de clasa – Echipamente digitale – Valoare estimata: 380.722,86 lei
fara TVA;Lot 3 – Laborator de stiinte multidisciplinar - Material didactic – Valoare estimata: 118.053,60 lei fara TVA;Lot
4 – Laborator de stiinte multidisciplinar - Echipamente digitale – Valoare estimata: 29.513,40 lei fara TVA;Lot 5 – Cabinet
Limba Romana – Istorie – Mobilier – Valoare estimata: 9.343,00 lei fara TVA;Lot 6 – Cabinet Limba Romana – Istorie – Materiale
didactice – Valoare estimata: 22.146,00 lei fara TVA;Lot 7 – Cabinet Limba Romana – Istorie – Echipamente digitale – Valoare
estimata: 17.700,00 lei fara TVA;Lot 8 – Cabinet psihopedagogie – Materiale didactice – Valoare estimata: 25.175,00 lei fara
TVA;Lot 9 – Cabinet psihopedagogie – Mobilier – Valoare estimata: 5.234,00 lei fara TVA;Lot 10 – Cabinet psihopedagogie –
Echipamente digitale – Valoare estimata: 18.780,00 lei fara TVA.Valoare estimata totala fara TVA: 715.208,06 lei fara TVA.Echipamentele
care se vor achizitiona, precum si cantitatile aferente acestora sunt conform caietului de sarcini.Atentie: Termenul in care
autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare
este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul
prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.