Obiectul contractului il reprezinta Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale nr.
1 “Gh. Craciun” Zărnești, in cadrul proiectului ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL ZĂRNEȘTI”, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de
sarcini. Achizitionarea de dotari ...
Obiectul contractului il reprezinta Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale nr.
1 “Gh. Craciun” Zărnești, in cadrul proiectului ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL ZĂRNEȘTI”, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de
sarcini. Achizitionarea de dotari este formata din urmatoarele echipamente, organizate pe loturi:Lot 1 – Laborator informatica
– Valoare estimata: 88.540,20 lei fara TVA;Lot 2 – Sala de clasa – Echipamente digitale – Valoare estimata: 380.722,86 lei
fara TVA;Lot 3 – Sala de clasa – Mobilier si material didactic – Valoare estimata: 157.404,80 lei fara TVA;Lot 4 – Laborator
de stiinte multidisciplinar - mobilier si material didactic – Valoare estimata: 118.053,60 lei fara TVA;Lot 5 – Laborator
de stiinte multidisciplinar - Echipamente digitale – Valoare estimata: 29.513,40 lei fara TVA;Lot 6 – Cabinet Limba Romana
– Istorie – Materiale didactice + Mobilier – Valoare estimata: 31.489,00 lei fara TVA;Lot 7 – Cabinet Limba Romana – Istorie
– Echipamente digitale – Valoare estimata: 17.700,00 lei fara TVA;Lot 8 – Sala de sport – Valoare estimata: 49.189,00 lei
fara TVA;Lot 9 – Cabinet psihopedagogie – Materiale didactice + Mobilier – Valoare estimata: 30.409,00 lei fara TVA;Lot 10
– Cabinet psihopedagogie – Echipamente digitale – Valoare estimata: 18.780,00 lei fara TVA.Valoare estimata totala fara TVA:
921.801,86 lei fara TVA.Echipamentele care se vor achizitiona, precum si cantitatile aferente acestora sunt conform caietului
de sarcini.Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de
clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care
aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor.