3. Achizitie materiale didactice specifice,
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze material pedagogic specific activitatilor scolare, in vederea cabinetului psihopedagogic si al salii de sport, ale unitatii de invatamant preuniversitar din comuna Bughea de Sus, judetul Arges.
Cantitatea totala si tipul dotarilor aferente LOTUL 3 – Achizitie materiale didactice specifice, ce urmeaza a fi achiziti...
3. Achizitie materiale didactice specifice,
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze material pedagogic specific activitatilor scolare, in vederea cabinetului psihopedagogic si al salii de sport, ale unitatii de invatamant preuniversitar din comuna Bughea de Sus, judetul Arges.
Cantitatea totala si tipul dotarilor aferente LOTUL 3 – Achizitie materiale didactice specifice, ce urmeaza a fi achizitionate sunt:
LOT 3 – Achizitie materiale didactice specifice
Tabla magnetica = 1 buc
Oglinda perceptie corporala = 1 buc
Flipchart = 1 buc
Sistemul Achenbach Al Evaluării Bazate Empiric (ASEBA) = 1 buc
Platforma de orientare scolara si profesionala (CCPintranet) = 1 buc
DDE 2 Dyslexia & Developmental Dysorthography Assessment Battery – 2 (Bateria pentru Evaluarea Dislexiei si a Disortografiei de Dezvoltare – 2) = 1 buc
Platforma de evaluare a dezvoltarii 6/7 – 18/19 ani (PEDb) Scop Evaluarea dezvoltarii, a sanatatii mintale si consilierea in cariera Grup tinta copii cu varste cuprinse intre 7 si 19 ani = 1 buc
Kit ABA = 1 buc
Scala de Inteligenta Wechsler pentru Copii – editia a patra – WISC -IV = 1 buc
Nisip kinetic diferite culori = 1 buc
Joc educativ = 1 buc
Mini panou interactiv pentru stimulare motricitate fina = 1 buc
Capră pentru sărituri 1 buc Ladă de gimnastică = 1 buc
Trambulină pentru sărituri = 2 buc
Masă de tenis = 4 buc
Fileu de tenis de masă = 10 buc
Palete de tenis de masă = 12 buc
Mingi de tenis de masă = 10 buc
Panouri de baschet cu stâlpi şi inele = 2 buc
Plase pentru coşul de baschet = 6 buc
Poartă de handbal = 2 buc
Plase pentru porţi de handbal = 4 buc
Scară fixă = 4 buc
Stâlpi pentru volei = 2 buc
Fileu pentru volei = 2 buc
Saltea de gimnastică = 6 buc
Cronometru = 2 buc
Ruletă = 2 buc
Joc de şah = 8 buc
Mingi de fotbal = 10 buc
Mingi de handbal = 6 buc
Mingi de volei = 8 buc
Mingi de baschet = 8 buc
Mingi de oină = 8 buc
Mingi de rugby = 3 buc
Mingi medicinale 1—2 kg = 6 buc
Echipament pentru competiţie de jocuri sportive = 8 seturi
Rachete de badminton = 10 seturi
Mingi de badminton = 50 buc
Copete = 2 seturi
Jaloane = 10 buc
Gărduleţe pentru sărituri = 8 buc
Scăriţă pentru coordonare = 4 buc
Bază pentru cercuri/bastoane = 10 buc
Cercuri = 10 buc
Bastoane = 10 buc
Coardă de sărit = 10 buc
Beţe de ştafetă = 10 buc
Gantere = 8 buc
Maiou de departajare = 3 buc.
2. Achizitie mobilier scolar specific,
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze mobilier scolar specific pentru dotarea salilor de clasa si pentru dotarea cabinetului psihopedagogic, ale unitatii de invatamant preuniversitar din comuna Bughea de Sus, judetul Arges.
Cantitatea totala si tipul dotarilor aferente LOTUL 2 – Achizitie mobilier scolar specific, ce urmeaza a fi achizitionate sunt:
Banci = 115 buc
Scaune = 115 buc
Catedră = 5 buc
Scaun profesor = 5 buc
Dulap depozitare materiale didactice = 10 buc
Cuier = 10 buc
Dulap securiat = 1 buc
Etajera = 1 buc
Scaune stivuibile = 4 buc
Birou/masa calculator = 1 buc
Scaun ergonomic = 1 buc
Fotoliu = 2 buc
Fotoliu minge = 2 buc
Canapea = 1 buc
Panouri de pluta pentru afisaj = 1 buc
Repartizarea acestor echipamente se face conform planului de achizitii (parte a contractului de finantare) pe categorie de investitie precizata in cererea de finantare aprobata si finalizata prin contractual de finantare nr. 1344DOT ⁄ 2023, astfel:
Investitia I11 – Mobilier si materiale didactice pentru dotarea salilor de clasa/salilor de grupa din unitatile de invatamant preuniversitar/unitatile conexe
Nr. Sali de clasa/grupa din unitati de invatamant preuniversitar/Sali pentru activitati extrascolare din unitatile conexe eligibile, dotate cu mobilier si materiale didactice: 5 Sali de clasa.
Banci - 115 buc
Scaune - 115 buc
Catedră - 5 buc
Scaun profesor - 5 buc
Dulap depozitare materiale didactice - 10 buc
Cuier - 10 buc
Investitia I11 – Mobilier specific şi materiale didactice specifice (obiecte de inventar), inclusiv echipamente digitale, pentru dotare cabinete şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică, de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice etc), pentru dotarea spaţiilor cu echipamente şi aparatură sportivă, precum şi alte materiale didactice specifice desfăşurării activităţilor sportive din sălile de sport: 1 Cabinet Psihopedagogic
Dulap securiat - 1 buc
Etajera - 1 buc
Scaune stivuibile - 4 buc
Birou/masa calculator - 1 buc
Scaun ergonomic - 1 buc
Fotoliu - 2 buc
Fotoliu minge - 2 buc
Canapea - 1 buc
Panouri de pluta pentru afisaj - 1 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs din cadrul loturilor sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, sunt:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 4 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor (art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016),.
1. Achizitie echipamente TIC,
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente TIC pentru dotarea salilor de clasa, precum si echipamente digitale pentru dotarea cabinetului psihopedagogic, ale unitatii de invatamant preuniversitar din comuna Bughea de Sus, judetul Arges.
Cantitatea totala si tipul dotarilor ce urmeaza a fi achizitionate sunt:
Display interactiv (tablă interactivă), cu suport = 10 buc
Laptop = 11 buc
Sistem sunet = 10 buc
Multifunctionala = 11 buc
Camera videoconferinta = 10 buc
Scaner documente portabil = 10 buc
Hart extern pentru arhivare electronica = 1 buc
Camera web = 1 buc
Router wireless = 1 buc
Scanner mobil = 1 buc
Repartizarea acestor echipamente se face conform planului de achizitii (parte a contractului de finantare) pe categorie de investitie precizata in cererea de finantare aprobata si finalizata prin contractual de finantare nr. 1344DOT ⁄ 2023, astfel:
Investitia I9 – Echipamente TIC pentru organizarea in mediul virtual pentru unitati de invatamant preuniversitar
Nr. sali de clasa/grupa din unitati de invatamant preuniversitar / Sali pentru activitati extrascolare din unitatile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale pentru organizarea invatarii in mediul virtual: 10 Sali de clasa
Display interactiv (tablă interactivă), cu suport - 9 buc
Laptop - 10 buc
Sistem sunet - 9 buc
Multifunctionala - 10 buc
Camera videoconferinta - 10 buc
Scaner documente portabil - 10 buc
Investitia I11 – Mobilier specific şi materiale didactice specifice (obiecte de inventar), inclusiv echipamente digitale, pentru dotare cabinete şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică, de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice etc), pentru dotarea spaţiilor cu echipamente şi aparatură sportivă, precum şi alte materiale didactice specifice desfăşurării activităţilor sportive din sălile de sport: 1 Cabinet Psihopedagogic
Display interactiv (tablă interactivă), cu suport - 1 buc
Laptop - 1 buc
Sistem sunet - 1 buc
Multifunctionala - 1 buc
Hard extern pentru arhivare electronica - 1 buc
Camera web - 1 buc
Router wireless - 1 buc
Scanner mobil - 1 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs din cadrul loturilor sunt descrise in cadrul tabelelor de
la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, sunt:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 4 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor (art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016),.