În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii:
Contractantul acţioneazăîn interesul autorităţii/entităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire;
Contractantul acţioneazăîn sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii...
În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii:
Contractantul acţioneazăîn interesul autorităţii/entităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire;
Contractantul acţioneazăîn sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.Prin dotarea cu echipamente digitale a laboratului de informatică, elevii, profesorii acestora, vor dezvolta competenţe TIC , necesare in definerea profilului de formare al absolventului de gimnaziu, necesare obiectului de studiu , aflat in planurile cadru ale curriculumului naţional, TIC. Se va atinge Obiectivul Reforma 5 PNNR -asigurarea cadrului juridic pentru dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor prin definirea profilului de competenţe pentru profesioniştii din domeniul educaţiei.70% din elevii unităţilor noastre de invăţamant provin din medii defavorizate economico-social.( nu isi permit accesul la echipamente TIC ). Desfăşurarea orelor de curs intr-un cabinet de informatică dotat cu echipamente digitale, ar favoriza un invatamant incluziv, fără decalaje în invăţare, ar favoriza echitaţia în educaţie. Se va atinge Obiectivul Investiţiei 9, Reforma 5-asigurarea infrastructurii şi a resurselor tehnologice necesare permitand accesul elevilor la tehnologie prin laboratoare informatice şi echipamente dedicate.
Prin dotarea sălilor de clasă cu echipamente digitale se va realiza un demers didactic educativ,echitabil şi incluziv, elevi şi preşcolari din unităţile de invatamant de pe raza U.A.T. Moldovita. Majoritatea beneficairilor direcţi ai educaţiei provind din familii cu studii gimnaziale, foarte putini din familii cu studii liceale sau superioare, care să le ofere sprijin acestora in educaţie. Prin urmare, digitalizarea va reuşi să accesibilizeze conţinuturile supuse invăţarii. Se va atinge Obiectivul Reforma 5 , Investiei 9 PNRR-asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale necesare pentru unităţi de invăţamant.
Prin dotarea sălilor de clasă cu mobilier şcolar , se va crea un mediu sigur şi confortabil elevilor noştri, crescand de altfel atractivitatea şcolii în comunitatea locală.Se va atinge Obiectivul Investiţiei 11 P.N.N.R-dotarea sălilor de clasă cu mobilier specific.
Nevoile institutionale identificate privind achizitia de noi produse de mobilier , materiale didactice si echipamente digitale are in vedere unitatile de invatamant arondate mediului scolar din comuna Moldovita astfel : Liceul Tehnologic “Vasile Cocea" Corp A si Corp C Moldoviţa , Gradinita cu program normal Putna Secrieş , Gradinita cu program normal Istetel , Şcoala Gimnazială Argel , Gradinita cu program normal Argel cu următoarele spaţii destinate procesului didactic, astfel:
Liceul Tehnologic “Vasile Cocea" Moldoviţa :
Corp A - 3 săli de clasă , 3 laboratoare scolare (turism,ecologie,chimie),7 cabinete scolare( biologie,geografie,limbi moderne,matematica,limba romana,religie,asistenta psihopedagogica),un cabinet de informatică si o biblioteca
invatamant liceal
invatamant prescolar,primar si gimnazial
Corp C - 4 săli de clasă , reprezentand clasele O-IV şi clasele V-VIII
Corp C – 1 sală de grupă