În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii: Contractantul acționeazăîn
interesul autorității/entității contractante pe durata furnizării produselor, în condițiile și cu limitele descrise în documentația
aferentă prezentei proceduri de atribuire; Contractantul acționeazăîn sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract
în ceea ce privește optimiz...
În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii: Contractantul acționeazăîn
interesul autorității/entității contractante pe durata furnizării produselor, în condițiile și cu limitele descrise în documentația
aferentă prezentei proceduri de atribuire; Contractantul acționeazăîn sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract
în ceea ce privește optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.Prin dotarea cu echipamente
digitale a laboratului de informatică, elevii, profesorii acestora, vor dezvolta competențe TIC , necesare in definerea
profilului de formare al absolventului de gimnaziu, necesare obiectului de studiu , aflat in planurile cadru ale curriculumului
național, TIC. Se va atinge Obiectivul Reforma 5 PNNR -asigurarea cadrului juridic pentru dezvoltarea competențelor digitale
ale elevilor prin definirea profilului de competențe pentru profesioniștii din domeniul educației.70% din elevii unităților
noastre de invățamant provin din medii defavorizate economico-social.( nu isi permit accesul la echipamente TIC ). Desfășurarea
orelor de curs intr-un cabinet de informatică dotat cu echipamente digitale, ar favoriza un invatamant incluziv, fără decalaje
în invățare, ar favoriza echitația în educație. Se va atinge Obiectivul Investiției 9, Reforma 5-asigurarea infrastructurii
și a resurselor tehnologice necesare permitand accesul elevilor la tehnologie prin laboratoare informatice și echipamente
dedicate.Prin dotarea sălilor de clasă cu echipamente digitale se va realiza un demers didactic educativ,echitabil și incluziv,
elevi și preșcolari din unitățile de invatamant de pe raza U.A.T. Moldovita. Majoritatea beneficairilor direcți ai educației
provind din familii cu studii gimnaziale, foarte putini din familii cu studii liceale sau superioare, care să le ofere sprijin
acestora in educație. Prin urmare, digitalizarea va reuși să accesibilizeze conținuturile supuse invățarii. Se va atinge Obiectivul
Reforma 5 , Investiei 9 PNRR-asigurarea echipamentelor și a resurselor tehnologice digitale necesare pentru unități de invățamant.Prin
dotarea sălilor de clasă cu mobilier școlar , se va crea un mediu sigur și confortabil elevilor noștri, crescand de altfel
atractivitatea școlii în comunitatea locală.Se va atinge Obiectivul Investiției 11 P.N.N.R-dotarea sălilor de clasă cu mobilier
specific.Nevoile institutionale identificate privind achizitia de noi produse de mobilier , materiale didactice si echipamente
digitale are in vedere unitatile de invatamant arondate mediului scolar din comuna Moldovita astfel : Liceul Tehnologic “Vasile
Cocea” Corp A si Corp C Moldovița , Gradinita cu program normal Putna Secrieș , Gradinita cu program normal Istetel , Școala
Gimnazială Argel , Gradinita cu program normal Argel cu următoarele spații destinate procesului didactic, astfel:Liceul Tehnologic
“Vasile Cocea” Moldovița : Corp A - 3 săli de clasă , 3 laboratoare scolare (turism,ecologie,chimie),7 cabinete scolare( biologie,geografie,limbi
moderne,matematica,limba romana,religie,asistenta psihopedagogica),un cabinet de informatică si o biblioteca invatamant licealinvatamant
prescolar,primar si gimnazialCorp C - 4 săli de clasă , reprezentand clasele O-IV și clasele V-VIIICorp C – 1 sală de grupă