Obiectul achiziţiei va presupune livrarea de echipamente TIC noi, conform specificaţiilor tehnice aferente fiecărui produs solicitat din Anexa I din caietul de sarcini. Astfel, la finele acestei achizitii se va realiza dotarea cu echipamente TIC după cum urmeaza:
-1 laborator informatică
- 2 cabinete şcolare
- 1 laborator multidisciplinar
Se vor achiziţiona: 1Display interactiv+suport–12 buc, 2Laptop–11 buc, 3.Sisitem All-...
Obiectul achiziţiei va presupune livrarea de echipamente TIC noi, conform specificaţiilor tehnice aferente fiecărui produs solicitat din Anexa I din caietul de sarcini. Astfel, la finele acestei achizitii se va realiza dotarea cu echipamente TIC după cum urmeaza:
-1 laborator informatică
- 2 cabinete şcolare
- 1 laborator multidisciplinar
Se vor achiziţiona: 1Display interactiv+suport–12 buc, 2Laptop–11 buc, 3.Sisitem All-in-One–15 buc, 4. Sistem de sunet–12 buc, 5. Imprimantă multifuncţională COLOR–1 buc,6. Imprimantă multifuncţională MONOCROM -11 buc, 7. Cameră videoconferinţă–11 buc, 8. Scanner portabil documente–11 buc, 9.Router wi-fi–1 buc, 10. Microscop digital profesor–1 buc, 11. Microscop digital elevi–2 buc, 12. Microfon ambiental–1 buc, 13. Boxă portabilă–1 buc
Valoarea estimată a achiziţiei – 329.566,30 lei
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub )
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor este de 7 zile.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor