Prin proiect vor fi dotate 4 de unităţi de învăţământ scolar si 3 unitati de Gradinita din Comuna Brosteni, prin achiziţionarea de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatica, sălilor de clasă, si a unui cabinet şcolar. La Scoala gimnaziala Brosteni vor fi dotate cu cu echipamente tehnologice digitale, mobilier si materiale didactice 2 clase de invatamant primar, 3 clase de invatamant gimnazial, un lab...
Prin proiect vor fi dotate 4 de unităţi de învăţământ scolar si 3 unitati de Gradinita din Comuna Brosteni, prin achiziţionarea de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatica, sălilor de clasă, si a unui cabinet şcolar. La Scoala gimnaziala Brosteni vor fi dotate cu cu echipamente tehnologice digitale, mobilier si materiale didactice 2 clase de invatamant primar, 3 clase de invatamant gimnazial, un laborator de informatica, un cabinet scolar nou de limba si comunicare si 2 sali de clasa de invatamant prescolar. Scoala primara Luncsoara, Scoala primara Lupsa de Sus si Scoala primara Lupsa de Jos care functioneaza cu cate o clasa de invatamant primar si o clasa de invatamant prescolar fiecare, se vor achizitiona echipamente tehnologice digitale, mobilier si materiale didactice pentru fiecare clasa.
In conformitate cu Cererea de finanţare depusa pentru proiectul Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatii de invatamant Scoala Gimnaziala Brosteni" in cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta, Pilonul Politici pentru noua generaţie, Componenta C15: Educaţie, cod depunere proiect F-PNRR-Dotari-2023-0058 sunt cuprinse următoarele echipamente digitale necesare unitatilor de invatamant:
Sistem desktop cu monitor 20
Laptop 14
Aparat de fotografiat digital ptr copii 5
Camera videoconferinta 9
Display interactiv (tabla interactiva)+ suport 14
Imprimanta multifunctionala 9
Licenta de management centralizat a dispozitivelor 1
Masa luminoasa 5
Microscop digital 5
Pachete antivirus si malware 34
Pachete software 34
Router wi-fi 6
Scaner portabil ptr documente 13
Sistem de sunet 14
Lista detaliata a produselor ce se doreste a se achizitiona se regaseste in Caietul de sarcini.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.