3. LOT3 - Dotarea cu echipamente digitale pentru laboratorul de stiinte (Inv I11),
Contractul ce urmeaza a fi atribuit este un contract de furnizare produse ce are ca obiect Dotarea cu echipamente digitale in cadrul Proiectului cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA BABAITA", finantat din Componenta C15: Educatie pri...
3. LOT3 - Dotarea cu echipamente digitale pentru laboratorul de stiinte (Inv I11),
Contractul ce urmeaza a fi atribuit este un contract de furnizare produse ce are ca obiect Dotarea cu echipamente digitale in cadrul Proiectului cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA BABAITA", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-1302. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 9 si a Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu echipamente digitale si de tehnica de calcul pentru: Laborator de stiinte (1).
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
2. LOT 2- Dotarea cu echipamente TIC pentru salile de clasa,
Contractul ce urmeaza a fi atribuit este un contract de furnizare produse ce are ca obiect Dotarea cu echipamente digitale in cadrul Proiectului cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA BABAITA", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-1302. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 9 si a Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu echipamente digitale si de tehnica de calcul pentru: Sali de clasa (9)
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
1. LOT1 - Dotarea cu echipamente digitale pentru laboratorul de informática (Inv I9),
Contractul ce urmeaza a fi atribuit este un contract de furnizare produse ce are ca obiect Dotarea cu echipamente digitale in cadrul Proiectului cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA BABAITA", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-1302. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 9 si a Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu echipamente digitale si de tehnica de calcul pentru: Laborator de informatica (1)
Valoarea estimată a contractului LOT1 - Dotarea cu echipamente digitale pentru laboratorul de informática (Inv I9) este de: 88.540,20 lei fara TVA;.