Feedback
I.D.: 102359134

Dotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului ,,DIGITALIZAREA SAJ TIMIŞ" (7 loturi)

Data publicarii
06.09.24
Coduri CPV
30000000-9 30213100-6 80500000-9 50800000-3 30231320-6 30231310-3 30213300-8 30232110-8 38652120-7 48820000-2 48730000-4 31682530-4 32232000-8
Termenul limita pentru depunere:
14.10.24
Pretul estimativ:
1.488.147,24 RON - 1.488.147,24 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.09.24 Publicat la 07.09.24 Publicat la 01.10.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Dotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului ,,DIGITALIZAREA SAJ TIMIŞ" (7 loturi) Proiectul,,DIGITALIZAREA SAJ TIMIŞ" cod F-PNRR-Dotari-2023-0924, acordată Beneficiarului, prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, COMPONENTA 7 - Transformare digitală, INVESTIŢIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină, Investiţia specifică: I3.2 - Digitalizarea instituţiilor cu atribuţii în domeniul sanita...
Dotarea cu echipamente digitale în cadrul proiectului ,,DIGITALIZAREA SAJ TIMIŞ" (7 loturi) Proiectul,,DIGITALIZAREA SAJ TIMIŞ" cod F-PNRR-Dotari-2023-0924, acordată Beneficiarului, prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, COMPONENTA 7 - Transformare digitală, INVESTIŢIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină, Investiţia specifică: I3.2 - Digitalizarea instituţiilor cu atribuţii în domeniul sanitar aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii în baza Contractului de finanţare nr.1411/25/I3.2/17.04.2024 Concret, achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TIMIŞ şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul) împărţite pe loturi după cum urmează: Lot 1 - Achizitionare echipamente digitale Lot 2 – Echipamente procesare imagine Lot 3 – Achiziţionare videoproiector Lot 4 – Achiziţionare servere Lot 5 – Echipament Gateway anti-malware şi firewall Lot 6 – UPS Lot 7 – Sistem videoconferinţă Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18- zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu