Feedback
I.D.: 31074514

Dotarea cu aparatură medicală a Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău Achiziţionare : Lot 1 Achiziţionare Aparat radiologic C arm-mobil - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 2 Achiziţionare Masă de operaţie cu accesorii - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 3 Achiziţionare Generator de radiofrecvenţă - pentru O.R.L.

Data publicarii
03.10.18 Exista 22.437 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33111000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.10.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1018798.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca scop: Dotarea cu aparatură medicală a Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău prin Achiziţionare : Lot 1 Achiziţionare Aparat radiologic C arm-mobil - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 2 Achiziţionare Masă de operaţie cu accesorii - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 3 Achiziţionare Generator de radiofrecvenţă - pentru O.R.L. Termenul de livrare al produselor este de : 90 de zile de la samnarea c...
Contractul are ca scop: Dotarea cu aparatură medicală a Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău prin Achiziţionare : Lot 1 Achiziţionare Aparat radiologic C arm-mobil - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 2 Achiziţionare Masă de operaţie cu accesorii - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 3 Achiziţionare Generator de radiofrecvenţă - pentru O.R.L. Termenul de livrare al produselor este de : 90 de zile de la samnarea contractului Valoarea totala estimata fara TVA este 823.528 lei fara TVA, defalcata astfel: - Lot 1 Achiziţionare Aparat radiologic C arm-mobil : 489.075 lei fara TVA - Lot 2 Achiziţionare Masă de operaţie cu accesorii : 278.151 lei fara TVA - Lot 3 Achiziţionare Generator de radiofrecvenţă : 56.302 lei fara TVA Numărul de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotarea cu aparatură medicală a Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău Achiziţionare : Lot 1 Achiziţionare Aparat radiologic C arm-mobil - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 2 Achiziţionare Masă de operaţie cu accesorii - pentru Ortopedie şi Traumatologie Lot 3 Achiziţionare Generator de radiofrecvenţă - pentru O.R.L.  
Dotarea cu aparatură medicală la Ambulatoriul integrat de specialitate din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău 07.01.19
Dotarea cu aparatură medicală la Ambulatoriul integrat de specialitate din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău  
Dotarea cu aparatură şi echipamente medicale la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău 22.04.19
“Achizitionarea echipamente IT Lot 1 Achiziţionare 18 buc. sisteme de calcul, 1 buc. statie grafica Lot 2 Achiziţionare 3 buc. laptopuri Lot 3 Achiziţionare 1 buc. monitor PC 32” Lot 4 Achiziţionare 1 buc. sistem de calcul PC, 1 buc. imprimanta A3 color, 10 buc. tablete, 10 buc. imprimante portabile Lot 5 Achiziţionare 3 buc. sisteme de calcul " 24.07.19
„Dotarea cu aparatura medicala la Ambulatoriul integrat de specialitate din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zala: Lot 1 Achizitionare ecografe; Lot 2 Achizitionare monitor pentru functii vitale; Lot 3 Achizitionare aparat RX pentru fluoroscopie digitala cu detector digital dinamic; Lot 4 Achizitionare ecograf performant cu elastografie si imagistica cu substanta de contrast”  
„Dotarea cu aparatura medicala la Ambulatoriul integrat de specialitate din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zala: Lot 1 Achizitionare ecografe; Lot 2 Achizitionare monitor pentru functii vitale; Lot 3 Achizitionare aparat RX pentru fluoroscopie digitala cu detector digital dinamic; Lot 4 Achizitionare ecograf performant cu elastografie si imagistica cu substanta de contrast” 11.01.18
“Achiziţionare - LOT 1 - 1 multifunctionala A3 monocrom ; - LOT 2 - 1 multifunctionala A3 monocrom cu finisare; - LOT 3 - 1 imprimanta A3 laser color; -2 imprimante A4 laser monocrom; -1 multifunctionala A4 laser monocrom; -1 fax A4 laser monocrom; - LOT 4 - 1 laptop 15; - 1 laptop 17” 21.09.18
„Lot 1 - Achizitionare autoturism si Lot 2 -Achizitionare autoturism si autoutilitara” 19.12.16
“Achiziţionare - LOT 1 - 1 multifunctionala A3 monocrom ; - LOT 2 - 1 multifunctionala A3 monocrom cu finisare; - LOT 3 - 1 imprimanta A3 laser color; -2 imprimante A4 laser monocrom; -1 multifunctionala A4 laser monocrom; -1 fax A4 laser monocrom; - LOT 4 - 1 laptop 15; - 1 laptop 17” 08.08.18