Furnizarea de aparatura medicală, accesorii si imagistica si servicii de instalare, montare, punere in functiune, mentenanţă, training personal si repunerea in parametrii functionali in caz de defectiune pe perioada de garantie, pentru dotarea Blocului operator central al Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti conform caracteristicilor si indicatorilor de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii.
Au...
Furnizarea de aparatura medicală, accesorii si imagistica si servicii de instalare, montare, punere in functiune, mentenanţă, training personal si repunerea in parametrii functionali in caz de defectiune pe perioada de garantie, pentru dotarea Blocului operator central al Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti conform caracteristicilor si indicatorilor de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii.
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze aparatura medicală, accesorii si imagistică pentru dotarea Blocului operator central al Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti prezentate in caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte.
Montajul si punerea in functiune vor fi asigurate de ofertantul castigator pentru fiecare lot in parte.
Activitatile din cadrul contractului presupun furnizare, instalare, montare, punere in functiune, mentenanţă, training personal si repunerea in parametrii functionali in caz de defectiune pe perioada de garantie acordata produsului.
Pretul produselor include si aceste servicii.
Blocul operator centralizat este grupat in 11 săli de operaţie.
Contractul este impartit in 5 loturi – descriere complete a loturilor se regăseşte in sectiunea Loturi si in Caietul de sarcini.
Valoarea totala estimata este de: 59.735.266,29 lei valoare fara TVA , din care:
Valoarea estimată lot 1 - 6.309.311,21 lei valoare fără TVA;
Valoarea estimată lot 2 - 14.412.430,63 lei valoare fara TVA ;
Valoarea estimată lot 3 – 22.569.994,86 lei valoare fără TVA;
Valoarea estimată lot 4 – 9.600.639,50 lei valoare fără TVA ;
Valoarea estimate lot 5 – 6.842.890,09 lei valoare fără TVA ;
Termenul de solicitare clarificari este cu 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari va fi elaborat si postat in SICAP in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.