Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999 – lot IV – Mobilier şi electrocasnice, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 114631/06.07.2021.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea n...
Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999 – lot IV – Mobilier şi electrocasnice, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 114631/06.07.2021.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.