Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999, cu Echipamente IT, periferice şi birotică, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.166315/26.07.2023.
Proiectul "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colect...
Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999, cu Echipamente IT, periferice şi birotică, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.166315/26.07.2023.
Proiectul "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999, este finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritara 8 - Dezvoltarea infrastructurii sanitare si sociale, Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţii în infrastructurile sanitare si sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional si local, reducând inegalitaţile în ceea ce priveste starea de sanatate si promovând incluziunea sociala prin îmbunataţirea accesului la serviciile sociale, culturale si de recreere, precum si trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunitaţi, Obiectivul Specific 8.1 – Cresterea accesiblitaţii serviciilor de sanatate, comunitare si a celor de nivel secundar, în special pentru zonele sarace si izolate, Operaţiunea A – Ambulatorii prin reabilitarea infrastructurii ambulatoriilor existente, accesibilizarea spaţiului destinat serviciilor medicale si a cailor de acces, asigurarea/ modernizare utilitaţilor generale si specifice (inclusiv bransarea la utilitaţi pe amplasamentul obiectivului de investiţii), conform contractului de finanţare nr.4224 din 17.05.2019.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare