Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999, cu Mobilier medical, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.64154/ 05.04.2022.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr....
Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă de gunoi (colectare selectivă)", cod proiect 123999, cu Mobilier medical, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.64154/ 05.04.2022.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.