Furnizare, transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în perioada de garantie pentru ,,Dotare
Ambulatoriu de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Campulung ” 2 loturi; Procedura de atribuire a contractului de
achiziție publică pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect ”DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE
DIN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL CAMPUL...
Furnizare, transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în perioada de garantie pentru ,,Dotare
Ambulatoriu de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Campulung ” 2 loturi; Procedura de atribuire a contractului de
achiziție publică pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect ”DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE
DIN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL CAMPULUNG ” este initiata sub incidenta unei clauze suspensive avand in vedere ca fondurile
vor fi asigurate dupa aprobarea cererii de finantare a proiectului cu fonduri europene nerambursabile, Programului Sanatate,
Ghidul solicitantului Investiții în infrastructura publică a ambulatoriilor unităților sanitare/structurilor sanitare publice
- dotare Cod apel nr. PS/451/PS_P1/OP4/RSO4.5/PS_P1_RSO4.5_A2.in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este
conditionata de alocarea fondurilor necesare cu aceasta destinatie din fondurile PS, semnarea contractului facandu-se cu respectarea
dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.Având
în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent
de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea
finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare
in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea
Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent
de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si
intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.Factori de evaluare
sunt: Perioada de garanţie completa : min 24 luni de la data punerii in functiune. Termen de livrare maxim este de 60 zile
calendaristice de la data semnarii contractului. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data
limita de depunere a ofertelor este 11 zile, conform art. 160 din Legea 98 /2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor
solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,
conform art. 161 din Legea 98 /2016.