Furnizare, transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în perioada de garantie pentru ,,Dotare Ambulatoriu de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Campulung " 2 loturi; Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect "DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE DIN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL CAMPULUNG " este initiat...
Furnizare, transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în perioada de garantie pentru ,,Dotare Ambulatoriu de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Campulung " 2 loturi; Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect "DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE DIN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL CAMPULUNG " este initiata sub incidenta unei clauze suspensive avand in vedere ca fondurile vor fi asigurate dupa aprobarea cererii de finantare a proiectului cu fonduri europene nerambursabile, Programului Sanatate, Ghidul solicitantului Investiţii în infrastructura publică a ambulatoriilor unităţilor sanitare/structurilor sanitare publice - dotare Cod apel nr. PS/451/PS_P1/OP4/RSO4.5/PS_P1_RSO4.5_A2.in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea fondurilor necesare cu aceasta destinatie din fondurile PS, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.Factori de evaluare sunt: Perioada de garanţie completa : min 24 luni de la data punerii in functiune. Termen de livrare maxim este de 60 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 11 zile, conform art. 160 din Legea 98 /2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.