Obiectul prezentului contract de achizitie publica îl constituirea achizitie de aparatura, echipamente si mobilier medicale in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Achizitia include pe langa furnizarea de aparatura, echipamente si mobilier medicale inclusiv transport, montaj, punere in functiune, testare, instruirea personalului, service pe perioada de garantie in cadrul proiectului „Modernizarea si echiparea a...
Obiectul prezentului contract de achizitie publica îl constituirea achizitie de aparatura, echipamente si mobilier medicale in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Achizitia include pe langa furnizarea de aparatura, echipamente si mobilier medicale inclusiv transport, montaj, punere in functiune, testare, instruirea personalului, service pe perioada de garantie in cadrul proiectului „Modernizarea si echiparea ambulatoriului Spitalului Orasenesc Cugir”, conform caietului de sarcini., Durata de livrare si punere in functiune a produselor este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului de catre ambele parti., In cazul depasirii termenului de livrare sau de punere in functiune, daca autoritatii contractante i se vor aplica corectii financiare de catre autoritatea de management pentru acest fapt, acestea vor fi suportate in intregime de furnizori., La livrare echipamentele vor fi insotite de o declaratie emisa de producator, in original, in care se va specifica data fabricatiei aparatului si un certificat de conformitate CE emis de un organism notificat, in termen de valabilitate.