Contractul presupune furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a aparaturii tehnice necesară în activitatea de formare profesionala, atât în format clasic, cât si în format online (echipamentelor solicitate prin caiatul de sarcini) în sala de şedinţe din sediul ANABI, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA ...
Contractul presupune furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a aparaturii tehnice necesară în activitatea de formare profesionala, atât în format clasic, cât si în format online (echipamentelor solicitate prin caiatul de sarcini) în sala de şedinţe din sediul ANABI, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA), după cum urmează:
- un amplificator stereo;
- un set de 2 boxe;
- microfon delegat - 19 buc.;
- microfon preşedinte;
- unitate centrală pentru gestionarea, controlul şi alimentarea sistemului de conferinţă;
- un laptop;
- un set de 2 microfoane wireless;
- un set de 2 lavaliere;
- un videoproiector;
- un sistem integrat de videoconferinţă;
- un stand mobil;
- un televizor;
- licenţă Microsoft Office 2021 Standard Edition 32-bit/x64 sau echivalent, instalat de prestator cu licenţiere pe perioadă nelimitată;
- ecran videoproiector;
- traducere sismultană - sistem de interpretariat.
Produsele ce urmează a fi livrate/furnizate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunţul de participare şi fişa de date a achiziţiei la secţiunea I.3 Comunicare din Fişa de date a achiziţiei, respectiv, cu cel târziu 14 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este cu cel puţin 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.