Feedback
I.D.: 74705479

Dotare sală de şedinţe ANABI cu aparatură tehnică, în cadrul proiectului privind "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA)

Data publicarii
31.10.22 Exista 767.577 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32232000-8 30213100-6 32324100-1 38652120-7 38653400-1 48517000-5 48952000-6
Termenul limita pentru depunere:
09.12.22
Pretul estimativ:
159.243,70 RON - 159.243,70 RON
Documente participare:
  1. 2 Instructiuni catre ofertanti.docx
  2. 1 Caiet de sarcini dotare sala de sedinte.docx
  3. 3 Formulare si modele de documente.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul presupune furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a aparaturii tehnice necesară în activitatea de formare profesionala, atât în format clasic, cât si în format online (echipamentelor solicitate prin caiatul de sarcini) în sala de şedinţe din sediul ANABI, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA ...
Contractul presupune furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a aparaturii tehnice necesară în activitatea de formare profesionala, atât în format clasic, cât si în format online (echipamentelor solicitate prin caiatul de sarcini) în sala de şedinţe din sediul ANABI, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA), după cum urmează: - un amplificator stereo; - un set de 2 boxe; - microfon delegat - 19 buc.; - microfon preşedinte; - unitate centrală pentru gestionarea, controlul şi alimentarea sistemului de conferinţă; - un laptop; - un set de 2 microfoane wireless; - un set de 2 lavaliere; - un videoproiector; - un sistem integrat de videoconferinţă; - un stand mobil; - un televizor; - licenţă Microsoft Office 2021 Standard Edition 32-bit/x64 sau echivalent, instalat de prestator cu licenţiere pe perioadă nelimitată; - ecran videoproiector; - traducere sismultană - sistem de interpretariat. Produsele ce urmează a fi livrate/furnizate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunţul de participare şi fişa de date a achiziţiei la secţiunea I.3 Comunicare din Fişa de date a achiziţiei, respectiv, cu cel târziu 14 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este cu cel puţin 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotare sală de şedinţe ANABI cu aparatură tehnică, în cadrul proiectului privind "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA)  
Proiectare, furnizare, instalare şi punere în funcţiune sistem de control acces şi monitorizare video în sediul ANABI, în cadrul proiectului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 22.07.22
Achiziţie mijloace fixe: calculatoare, laptopuri, imprimante multifuncţionale, software standard (SO + Office) pentru echipa de management în cadrul proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 14.05.21
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 06.06.23
Servicii de consultanta pentru elaborare si dezvoltare instrumente de lucru, precum si servicii de consultanta pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului Continuarea consolidarii si a eficientizarii sistemului national de recuperare a creantelor provenite din infractiuni, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finantat prin POCA 21.09.23
Servicii de consultanță pentru elaborare și dezvoltare instrumente de lucru, precum și servicii de consultanță pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului „Continuarea consolidării și a eficientizării sistemului național de recuperare a creanțelor provenite din infracțiuni”, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă  
Servicii pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă. 06.09.23
Servicii de implementare şi certificare a sistemului de management al calităţii SR EN ISO 9001:2015, la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, din cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni, (cod SIPOCA 56, cod SMIS 120082), finanţat din fonduri nerambursabile 14.01.22