Autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze dotări pentru dotarea a şase locuri de joacă la următoarele unităţi de învăţământ de pe raza Oraşului Tismana: Şcoala Pocruia, Şcoala Topeşti Şcoala Celei, Şcoala Costeni, Grădiniţa Tismana Centru şi Liceul Tehnologic Tismana.
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de ach...
Autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze dotări pentru dotarea a şase locuri de joacă la următoarele unităţi de învăţământ de pe raza Oraşului Tismana: Şcoala Pocruia, Şcoala Topeşti Şcoala Celei, Şcoala Costeni, Grădiniţa Tismana Centru şi Liceul Tehnologic Tismana.
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea bugetului pe anul 2022 de către Consiliul Local al Oraşului Tismana.
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin aprobarea bugetului pe anul 2022 de către Consiliul Local al Oraşului Tismana.
În cazul în care, nu vor fi allocate sume în bugetul Oraşului Tismana pe anul 2022 pentru bunurile ce fac obiectul prezentei proceduri, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Teremenul de solicitare de clarificari din partea ofertantilor este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, iar termenul de raspuns al autoritatii contractante, la solicitarile de clarificari din partea ofertantilor, este de 3 zile de la primirea solicitarii de clarificari.